تولیدکنندگان کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند

نماینده مردم قزوین در مجلس:

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌گوییم مردم کالای ایرانی خریداری کنند تولیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات خود را ارتقا داده و قیمت محصول نیز باید متناسب با کالای خریداری‌شده باشد.

سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: با توجه به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» در راستای حمایت از صنایع یکسری قوانین در این حوزه در کمیسیون‌های مختلف برای تحقق شعار سال لحاظ شد.

وی با اشاره به نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: مردم وظیفه خود را انجام دادند حتی در بحث حمایت از کالای ایرانی از مسئولین پیشی گرفتند و حرکت کم مسئولین نسبت به مردم در این زمینه منجر به کُند شدن حرکت مردم شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در یک مثال توضیح داد: بر اساس آمار بیشترین خودروی استفاده‌شده توسط مردم ایران پراید بوده است و این در حالی است که شرکت تولیدکننده این خودرو از 20 سل گذشته تاکنون هیچ ارتقایی در کیفیت محصول خود نداشته است.

وی با اشاره به نقش تولیدکنندگان اضافه کرد: اگر می‌گوییم مردم کالای ایرانی خریداری کنند تولیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات خود را ارتقا داده و قیمت محصول نیز باید متناسب با کالای خریداری‌شده باشد.

زرآبادی در پایان عنوان کرد: مسئولان نیز باید با ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان در این عرصه گام بردارند و در وهله دیگر نیز بایستی نظارت مستمر و دقیق در قوانین ازجمله استاندارد و افزایش کیفیت محصول صورت گیرد.

منبع خبر: 
خبرگزاری ایسنا