بازآفرینی شهری در بافت فرسوده پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی روز یکشنبه در بازدید از شرکت آب و فاضلاب استان و حضور در شورای معاونین و مدیران این شرکت اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد شرکت در انجام پروژه ها نشان دهنده این است که آب و فاضلاب استان در انجام پروژه ها پیگیرتر بوده و برای اجرای آن منتظر اعتبارات نمی ماند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزه تامین و توزیع آب شرب بویژه حفر، تجهیز و بهره برداری از ۱۰ حلقه چاه آب شرب برای عبور از بحران کم آبی در تابستان جاری مطلوب بود.

وی در خصوص آبرسانی به شهرها و روستاهای استان از سد طالقان تصریح کرد: اجرای این پروژه بعنوان یک راهکار اصولی، بایستی جدی گرفته شود.

وی در خصوص مشکلات بافت فرسوده و شکستگی شبکه و پیامدهای آن گفت: دستگاهها از جمله شهرداری، نظام مهندسی و استانداری بایستی پای کارآمده وهمه تقصیرها متوجه شرکت آبفای استان نشود و برای رفع مشکلات این محدوده نیازمند تعامل و ارتباطات میان دستگاهی هستیم.

زرآبادی در ادامه اضافه کرد: موضوع بازآفرینی شهری در بافت فرسوده باید با جلسات منظم و ارائه مصوبات و دستورالمعل های لازم الاجرا و نیز استفاده صحیح از اعتبارات ملی با حضور نمایندگان مجلس با جدیت پیگیری شود.

وی در خصوص احداث ساختمان جدید ستاد شرکت آب و فاضلاب استان هم گفت: احداث این ساختمان ضروری بوده و نیازمند نگاه استانی است.