عملکرد جمعیت هلال احمر استان قزوین مطلوب است

 به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک یکشنبه شب پس از بازدید از درمانگاه جمعیت هلال احمر و امکانات آن در سیزدهمین جلسه شورای معاونان این جمعیت که با حضور مدیر عامل، معاونان و پرسنل جمعیت هلال احمر استان قزوین تشکیل شد حضور یافت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار داشت:عملکرد خوب مجموعه هلال احمر استان موجب شده تا برای چندمین بار در جمعیت هلال احمر استان حضور پیدا کرده و با قدردانی از کارهای انجام شده زمینه خدمت بهتر را مهیا کنیم.

سیده حمیده زرآبادی ماهیت کاری هلال احمر را حضور در تمامی لحظات زندگی انسانها دانست و گفت: هلال احمر چه در امور مربوط به ناراحتی و غم انسانهااز جمله زلزله کرمانشاه، صادقانه و با خلوص نیت در کنار مردمی بودند که در آن لحظه نیازمند کمک بودند و هم در شادیها حضور دارند و آن را می توان در پایگاههای نوروزی هلال احمر مشاهده کرد.

وی یادآور شد: در بازدید از درمانگاه هلال احمر و گفتگو با مراجعه کنندگان، رضایت مندی در صحبتهای مردم دیده می شد که بیانگر این است که هلال احمر استان قزوین در وظایفی که بر عهده دارد موفق عمل کرده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در هلال احمر مشغول به خدمت هستند روحیه جوانی دارند زیرا ماهیت کار هلال احمر صداقت، انگیزه و از خودگذشتگی است که این ویژگیها در جوانان دیده می شود.

زرآبادی یادآورشد: پروژه هایی که در هلال احمر در حال اجراست نقطه قوتی برای این نهاد است زیرا از امکاناتی که در اختیار دارد برای ایجاد نشاط اجتماعی در استان استفاده می شود که جای تقدیر دارد.

پس از این جلسه شورای معاونان جمعیت به همراه سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک از مجموعه ورزشی هلال احمر استان قزوین نیز بازدید کردند.