برندسازی عسل قزوین گامی مثبت برای توسعه این صنعت است

سیده حمیده زرآبادی روز یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان شرکت تعاونی زنبورداران قزوین که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، علی شاپورزاده معاون بهبود تولیدات دامی و اعضای تعاونی زنبورداران برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب برند عسل استان یک حرکت مثبت است و برای معرفی یک برند تجاری باید اطلاع رسانی لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی روز یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان شرکت تعاونی زنبورداران قزوین که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، علی شاپورزاده معاون بهبود تولیدات دامی و اعضای تعاونی زنبورداران برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب برند عسل استان یک حرکت مثبت است و برای معرفی یک برند تجاری باید اطلاع رسانی لازم انجام شود.

وی بیان کرد: در کنار برند سازی باید به بسته بندی عسل نیز توجه ویژه شود.

زرآبادی بر لزوم اهمیت ایحاد تعاونی زنبور داران در تمامی شهرستانهای استان تاکید کرد.

به گفته ی وی؛ قانون؛ تسهیلات کم سود را برای تولید مصوب کرده است که در قالب تعاونی ها می توان تسهیلات بیشتری را دریافت کرد.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت : روش نو و خلاقانه را باید با حمایت تعاونی ها و جهاد کشاورزی در تولید محصولات بکار برد.

زرآبادی افزود : کیفیت عسل استان بسیار خوب و باکیفیت است که مرهون تلاش تولید کنندگان و بهره برداران این صنعت است.

 نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد : کسب و کارهای خرد می توانند از طریق تعاونی رشد یابند.

ساختمان شرکت تعاونی زنبورداران استان قزوین در زمینی به وسعت ۲۰۰ متر با زیر بنا ۳۵۰ متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

در این تعاونی علاوه بر عرضه اداوات و لوازم مورد نیاز کلاش آموزشی برای زنورداران نیز پیش بینی شده است.

شرکت تعاونی زنبورداران شهرستان قزوین دارای ۹۵۰ نفر عضو است.