کارگران سرمایه با ارزش کشور ما بوده و مشکلات آن‌ها باید مشکل همه جامعه تلقی شود.

سيده‌حميده زرآبادى، نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در اولین نشست مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، دادگستری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین گفت:

تحقیقاً مشکلات کارگران باید در خور توجه و بررسی همه‌جانبه از طرف دولت و دستگاه قضایی قرار گیرد. مسئله معیشت کارگران و مطالبات کارگری بسیار حائز اهمیت است و باید در اولویت باشد. مطالبات بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز مهم و در روند اجرای امور بسیار تأثیرگزار است؛ ولی مطالبات کارگران باید در اولویت قرار گیرد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک برای حل بخشی از مشکلات تولیدكنندگان گفت:
بند «و» تبصره (16) قانون بودجه سال ۱۳۹۷ تا پایان سال باید اجرایی شود و در صورت پرداخت مشتریان در قالب شرایط مصوب، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری مكلفند اصل و سود خود را مطابق قرارداد اولیه و بدون احتساب جریمه دریافت و تسویه کنند.
عضو کمسیون صنایع و معادن افزود: کمک به تولید باید در کنار ارائه تسهیلات با حل مشکلات بنیادین بخشنامه‌های دولت همراه باشد. برای رونق تولید نباید از روش پول‌پاشی استفاده کرد. مشکلات ناز نخ، مه نخ، کنتورسازی و تولی‌پرس باید با فوریت بررسی شود. با ورود جدی‌تر به این حوزه می‌توان به کمک این کارخانه‌ها و مهم‌تر از آن، به کمک کارگران بلاتکلیف آن‌ها رسید.

وی در پایان نیز از برخورد قاطع قوه قضائیه با مدیران و مسؤولین متخلف تشکر کرد و خواستار ادامه این روند شد و تصریح کرد: در کنار این برخوردهای تنبیهی باید سیاست‌های تشویقی نیز برای مدیران در نظر گرفت و مدیران خلاق و گره‌گشا از مشکلات مردم را تشویق و به مردم معرفی کرد تا موجب جلب اعتماد جامعه شود.