تکریم کودکان بهزیستی و استفاده از ظرفیت آنها جدی گرفته شود

زرآبادی مشاوری جوان از فرزندان بهزیستی را برای خود انتخاب کرد

سیده حمیده زرآبادی نماینمده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کودکان بهزیستی انسانهای دردکشیده اما بزرگی هستند که تکریم و استفاده از ظرفیت و استعداد آنها کاری پسندیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از خیرین و حامیان فرزندان تحت پوشش بهزیستی چهارشنبه شب با حضور فرید معاون امور اجتماعی، فروغی مشاور معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور، داود محمدی، بهمن طاهرخانی، سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شفیعی فرماندار قزوین، بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری، ربیعی مشاور امور بانوان، مرادیان مشاور حقوقی و بازرسی استانداری، وارثی مدیرکل بهزیستی، اعضای شورای شهر و جمعی از خیرین در قزوین برگزار شد.

در این مراسم سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در بهزیستی استان قزوین کارهای خوبی شده است و خدمات ارزنده ای به افراد تحت پوشش داده شده که جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: کار خیر همیشه پسندیده است و هر حوزه ای یک ویژگی دارد اما نیکوکارانی که انسانها را تحت پوشش قرار می دهند کار الهی می کنند و اجرشان با خداست.

 

زرآبادی تصریح کرد: کودکانی که در جسم کوچکشان آلام بزرگی دارند باید پذیرفت این کودکان بزرگ فکر می کنند که لازم است به آنها احترام بگذاریم و تکریمشان کنیم.

وی از اجرای استفاده از مشاوره فرزندان مستعد بهزیستی استقبال کرد و اظهارداشت: راه اندازی مرکز رشد برای کودکان مستعد بهزیستی و نیز استفاده مدیران از مشاوره فرزندان بهزیستی کار ارزشمندی است که از آن استقبال می کنیم.

زرآبادی یادآورشد: این کودکان به انسانهای بزرگی تبدیل شده اند که به دلیل ناملایمات از استقامت زیادی برخوردارند و باید از تجربه و ایده های آنها در کارها استفاده کنیم.

 

وی بیان کرد: شعار جوان گرایی در وزارت کار جدی گرفته شده و امیدواریم سایر مدیران هم این موضوع را پیگیری کنند.

زرآبادی هم مشاوری جوان از فرزندان بهزیستی را برای خود انتخاب کرد.