افزایش سرانه تخت بیمارستانی در قزوین در اولویت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ششمین روز از دهه مبار ک فجر، در مراسمی با حضور محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، بهره برداری از ساختمان جدید تامین اجتماعی و مدیریت درمان استان قزوین آغاز شد.

سیده حمیده زرآبادی در این مراسم اظهار کرد: سلامت و حوزه های درمانی نیازمند تعامل چند جانبه است و امیدواریم مباحث سلامت و درمان مردم از سوی مسئولان جدی تر گرفته شود.

وی افزود: هتلینگ بیمارستانی در استان خوب است اما سرانه تخت بیمارستانی پایبن است و باید مردم در نوبت بمانند و هر چه از مرکز استان دور می شویم این وضعیت بدتر است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: انتظار داریم برای افزایش سرانه تخت بیمارستانی در استان اقدام شود و بانوان در اولویت قرار گیرند.

زرآبادی افزود: انتظار داریم  همسان سازی حقوق بازنشستگان در تامین اجتماعی در سال ۹۸ در دستور کار قرار گیرد و نمایندگان هم در خدمت شما هستند تا با همکاری بیشتر این وضعیت را بهبود بخشند.

وی بیان کرد: افتتاح اورژانس و بخش MRI در بیمارستان رازی قزوین از نیازهای اساسی استان بود که امروز با تلاش مسئولان محقق شد که جای تقدیر دارد.