رسانه‌ها باید خواسته‌های مردم را بازگو کنند

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگارفارس در قزوین با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب موجب شده که ایران در مسیر پیشرفت قرار گیرد و در همه‌ زمینه‌ها رشد کند.

وی بیان اینکه دستاوردهای انقلاب با قبل آن قابل مقایسه نیست، گفت: در اطلاع‌رسانی این دستاوردها باید رسانه‌ها ورود جدی داشته باشند تا در راستای افزایش آگاهی‌ به مردم نقش بسزایی ایفا کنند و آنها بیشتر به اهمیت برپایی این انقلاب پی ببرند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید دستاوردهای انقلاب را به صورت دقیق و صحیح به آحاد جامعه اطلاع‌رسانی کنند تا آنها در جریان روند، چرایی، چگونگی و اهداف تشکیل نظام جمهوری اسلامی قرار گیرند.

این مسؤول یادآور شد: امروز دشمنان تلاش دارند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهند که در این راستا رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی دقیق نقشه‌های شوم آنها را نقشبر آب کنند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها باید در اطلاع‌رسانی به ایجاد آرامش و امید در جامعه تلاش کرده تا مردم با آسایش بیشتری زندگی کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: همچنین رسانه‌ها باید خواسته‌های مردم را بازگو کنند، راهکارها را برای رفع مشکلات موجود ارایه دهند که همین موجب امیدافزایی در سطح جامعه خواهد شد.

زرآبادی با اشاره به نقش خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به مردم اظهار کرد: نزدیک به یک و نیم سال تغییراتی در مدیریت این رسانه به وجود آمده که به نظرم بعد از اتفاق فوق، عملکرد خبرگزاری مثبت شده است.