دولت عزم جدی برای حمایت از تولید داخلی داشته باشد/ سوءمدیریت‌ها عامل آشفتگی فضای اقتصادی است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: یکسری از سوء استفاده‌ها و سوء مدیریت‌هایی در این شرایط وجود دارد که قوه قضائیه به شدت باید برخورد کند تا این زمینه فراهم شود که تولید رونق پیدا کند.

آرمان شهر؛ سیده حمیده زرآبادی اظهار کرد: با توجه به شرایط و وضعیت فعلی برای رفع مشکلات ما نیازمند این هستیم که یکسری هماهنگی‌ها بین قوا وجود داشته باشد.

وی افزود: باید یکسری تصمیمات منسجم بین هر سه قوا صورت گیرد و تنها مجلس نمی‌‎تواند موانع و مسائل معیشتی و اقتصادی را حل کند چراکه برون رفت از مشکلات نیاز به تعامل همه جانبه قوا دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: آن مواردی که نیاز به اصلاح قانون در حوزه حمایت از قشر ضعیف جامعه به ویژه قشر کارگری باشد قطعا در بودجه ۹۸ مد نظر قرار دارد و این قوانین تعیین می‌شود.

زرآبادی ادامه داد: یکسری موارد که باید وضعیت تولید را تسریع ببخشد و فعالان در عرصه صنعت و تولید نیازمند حمایت هستند باید توسط دولت برنامه‌های جدی صورت گیرد و عملیاتی شود تا تولیدکنندگان بتوانند در فضای بهتری به فعالیت بپردازند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکسری از سوء استفاده‌ها و سوء مدیریت‌هایی در این شرایط وجود دارد که قوه قضائیه به شدت باید برخورد کند تا این زمینه فراهم شود که تولید رونق پیدا کند.

وی عنوان کرد: اگر بسیاری از سوء مدیریت‌ها در حوزه اقتصادی و سایر حوزه‌ها رفع شود قطعا بحث اشتغال هم حل خواهد شد و به طبع آن مشکلات معیشتی هم برطرف می‌شود چراکه این مسئله دغدغده اصلی جامعه است.

زرآبادی با اشاره به شعار “حمایت از کالای ایرانی”، افزود: نیازمند یکسری از بسترها هستیم تا شعار سال به طور صد درصدی تحقق پیدا کند و اگر این بسترها فراهم نباشد دستیابی امکان پذیر نمی‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث کالای داخلی چند نکته وجود دارد که باید توجه شود و ارتقاء کیفیت در کالاها و رقابت پذیری از مسائل مهمی است که باید دید به چه سطحی رساندیم و چه تسریعی در حمایت از تولید داخل و رونق آن انجام دادیم.