شهرداری قزوین در رضایتمندی شهروندان نقش موثری دارد

زرآبادی در بازدید از مرکز ایده و خلاقیت شهرداری قزوین: شهرداری‌ها از مهم‌ترین مراکز خدمت‌گذاری به مردم هستند؛ به‌طوریکه با ارائه خدمات ارزشمند می‌توانند در رضایت‌مندی شهروندان نقش پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در نشستی با کارکنان شاغل در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین اظهار‌کرد: انتخاب شعار، «قزوین در افق 1400 شهری است، با نشاط، انسان‌محور، با مدیریتی علمی و پاسخ‌گو و شهروندانی مسئولیت‌پذیر» برای شهرداری قزوین به واقع ارزش‌گذاری در راستای کرامت انسانی است.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: کرامت انسانی به‌جز پاسخ‌گو بودن به مردم و کار علمی میسر نمی‌شود و شهروند، زمانی که ببیند شهرداری قزوین به‌عنوان یک خدمتگزار، مشکلاتش را برطرف می‌کند، به واقع این شعار محقق شده است.

زرآبادی بیان‌کرد: شهرداری‌ها از مهم‌ترین مراکز خدمت‌گذاری به مردم هستند؛ به‌طوریکه با ارائه خدمات ارزشمند می‌توانند در رضایت‌مندی شهروندان نقش پر رنگی داشته باشند.

وی ایجاد مرکز ایده و خلاقیت در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین را اقدامی خلاقانه به نوبه خود دانست و تصریح‌کرد: به‌عنوان یک ایده این مرکز می‌تواند نقش مؤثری را در مسیر همکاری و همگرایی دستگاه‌های خدمت‌گذار استان با برگزاری نشست‌های هم‌افزایی ایجاد نماید.