شهرداری ها به سبب نزدیکی با مردم با رعایت قانون باید در جهت رضایت مردم قدم بردارند

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، سیده حمیده زرآبادی در آئین تجلیل از شهرداران استان قزوین افزود: امیدواریم با اصلاح قانون بخشی از مشکلات شهرداری های کوچک مرتفع شود.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معیار تخصیص مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، جمعیت آنهاست و از همین رو بسیاری از شهرداری های کوچک از آن محروم می شوند. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها رابطه نزدیکی با مردم دارند و فرصت های خوبی برای ارائه خدمات و ایجاد رضایت مندی مردم از حاکمیت ایجاد می کنند.
زرآبادی همچنین تصریح کرد: برخی از مشکلات شهرداری ها مربوط به پرسنل است که به قانون خدمات کشوری باز می گردد.
وی ادامه داد: بررسی و اصلاح قانون خدمات کشوری در کمیسیون های تخصصی مجلس انجام شده و به زودی به صحن علنی می آید. 
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس اقدامات موثری برای حمایت از مجموعه مدیریت شهری انجام داده است، گفت: پیمانکاران به دلیل نوسان ارز نتوانستند به خوبی به تعهداتشان عمل کنند، به همین سبب حمایت از پیمانکاران در مقابل نوسانات ارزی در بودجه 98 درنظر گرفته شده است. 
زرآبادی با تاکید بر تلاش بیشتر شهرداری ها برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: هرچقدر شهرداری ها بتوانند در جذب مشارکت بخش خصوصی فعال تر باشند، می توانند خدمت رسانی بهتری به مردم را داشته باشند.