هدایت نقدینگی های کوچک به سمت تولید به رونق اقتصاد کمک می کند

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، عصر دوشنبه در مراسمی ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علی پرزحمت رئیس سابق، سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.

سیده حمیده زرآبادی در این مراسم اظهار داشت: امروز شرایط کشور به گونه‌ای است که همه باید تلاش کنیم تا فشار بیشتری به تولیدکننده وارد نشود.

وی بیان کرد: باید تولید کننده فقط دغدغه تولید و اشتغال را داشته باشد و اگر درگیر پیچ و خم اداری شده و وقتش را در ادارات بگذارند و یا دغدغه دریافت وام و مجوز را داشته باشد بی انگیزه می‌شود.

زر اّبادی یادآور شد: قزوین در بسیاری از بخش‌ها به عنوان پایلوت کشوری شناخته شده و باید با کمک مسئولان در بخش صنعت و تسهیلات و رفع موانع تولید هم شاخص و پایلوت شویم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم بوروکراسی موجب فرار سرمایه گزار شود و با استفاده از اختیارات استانی در گره گشایی از چرخ تولید جدی باشیم.

وی استفاده از ظرفیت اصناف را مهم دانست و اظهار داشت: یکی از مشکلات این است که از ظرفیت اصناف استفاده نکرده ایم در حالی که توان بالایی برای کمک به دولت دارند.

زرآبادی گفت: بخش خصوصی باید در کنار بخش دولتی و صنعت باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در اتان باشیم و اگر این ارتباط تقویت شود به نتایج بهتری می رسیم.

وی اظهار داشت: شاید گفته شود در سال آینده شرایط سخت‌تری در پیش داریم اما اگر عزم جدی داشته باشیم و برای حل مشکلات دست به دست هم دهیم می‌توانیم از مشکلات به سلامت عبور کنیم.

هدایت نقدینگی‌های کوچک به سمت تولید

زرآبادی در ادامه افزود: باید بتوانیم با برنامه ریزی مدون نقدینگی‌های کوچک مردم را به سمت تولید و کارآفرینی هدایت کنیم و اطمینان دهیم بهترین راه برای تقویت اشتغال و تولید همین مسیر است البته تحقق آن در گروه داشتن شفافیت از سوی دولت و بخش خصوصی است.

وی در خصوص تغییر مدیریت‌ها گفت: همیشه تغییر مدیریت‌ها ناشی از ناتوانی و یا ضعف مدیر قبلی نیست بلکه باید دنبال پویایی و تزریق اندیشه‌ها و برنامه‌های جدید باشیم تا به پویایی برسیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با تشکر از رئیس سابق صمت استان قزوین گفت: امیدواریم رئیس جدید که از جنس صنعت هستند گام‌های مستحکم‌تری برای حل مشکلات تولید بردارند و دغدغه تولیدکننده را برطرف کنند تا شاهد رونق اقتصاد استان باشیم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان شایسته در صنعت، تشکل‌های بخش خصوصی و ایده‌های جدی می‌تواند به رونق بخش صنعت در استان سرعت بخشد.

در این مراسم سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت استان قزوین معرفی شد.