امدادگران باعث آرامش و دلگرمی مسافران نوروزی هستند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات امدادی در پایگاه های اورژانس و هلال احمر قزوین ضمن کاهش مخاطرات جاده ای باعث ایجاد احساس آرامش در بین مسافران نوروزی می شود.

آرمان شهر؛ حمیده زرآبادی پس از بازدید از مراکز و پایگاه های امدادی و اورژانس جاده ای قزوین افزود: خدماتی که از سوی پایگاه های اورژانس و مراکز امداد و نجات جاده قزوین به مسافران نوروزی ارائه می شود، متناسب با تقاضای هم وطنان است.
وی به خدمت ۲۴ ساعته در مراکز امدادی جاده ها اشاره کرد و اظهار داشت: مسافران نوروزی همواره به صورت شبانه روز زیر چتر حمایتی امدادگران هستند و بر اساس همین با کاهش محسوس مخاطرات و تلفات جاده ای همراه هستیم.
زرآبادی همچنین گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب امدادگران هلال احمر و اورژانس جاده ای، آموزش نکات ایمنی حین رانندگی ، به مسافران نوروزی است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی به رضایت مندی مسافران نوروزی از خدمات امدادی اشاره کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز بیشتر مسیرهای ارتباطی استان قزوین به علت بارش شدید باران و کاهش دمای هوا لغزنده است که ارائه نکات ایمنی به مسافران همواره از سوی مراکز خدماتی و امدادی تاکید می شود.
زرآبادی با بیان اینکه روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی قزوین تردد می کنند، خاطرنشان کرد: ملزم کردن مسافران نوروزی به داشتن تجهیزات و همچنین رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی از وظایف مهم دستگاه های خدماتی و امدادی در طول جاده ها است.