توضیحات زرآبادی درباره انتشار فیلمی از وی در خانه کارگر

«سیده حمیده زرآبادی»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص فیلم منتشر شده از وی درباره اهمیت ندادن به اعتراضات کارگران بیان کرد

«سیده حمیده زرآبادی»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص فیلم منتشر شده از وی درباره اهمیت ندادن به اعتراضات کارگران بیان کرد: بنده از طرف خانه کارگر به مراسمی  از ساعت ۱۱-۹ در روز کارگر عوت شدم که بعد از ساعت ۱۱ برنامه ای دیگر دعوت بودم. از ساعت ۹/۳۰ تا ۱۱/۳۰ در این مراسم که جشن بود حضور داشتم ولی کسی از من نخواسته بود که در آن برنامه سخنرانی کنم. بعد از اینکه بنده از مراسم بیرون آمدم یکی از کارگرها به سمت من آمد و من نیز به حرفهای او گوش کردم بعد از اتمام صحبت های این کارگر بنده به قصد حضور در یک برنامه دیگر این مراسم را ترک کردم که باید مسافتی ۲ ساعته را برای رسیدن به جلسه بعدی می‌پیمودم. البته تا موقع خروج از مراسم به حرف های کارگران گوش کردم و نامه های آنها را گرفتم.

وی در ادامه افزود: این کارگر عزیز از من می پرسید که چرا شما در مراسم سخنرانی نکردید و من نیز به ایشان گفتم که کسی از من درخواست سخنرانی نکرده بود که سخنرانی داشته باشم. حتی اگر در فیلم دقت کرده باشد ایشان می گویند که چرا می روید الموت و چرا حرف نمی زنید؟ بنده در پاسخ به ایشان گفتم که الان جلسه ای دارم و می توانید به دفتر بنده بیایید.