نمایندگان مجلس از زندان‎ها بازدید می‌کنند

یک عضو فراکسیون امید مجلس خبر داد: در جلسه نمایندگان با رئیس قوه قضائیه مطرح شد که نمایندگان می‎توانند به بازدید زندان‎های شهرستان‎ها بروند و از وضعیت آن گزارش تهیه کنند.

 

خبرگزاری ایرنا: یک عضو فراکسیون امید مجلس خبر داد: در جلسه نمایندگان با رئیس قوه قضائیه مطرح شد که نمایندگان می‎توانند به بازدید زندان‎های شهرستان‎ها بروند و از وضعیت آن گزارش تهیه کنند.

حمیده زرآبادی در پاسخ به این پرسش که آیا وضعیت کارگران بازداشتی در جلسه دیدار نمایندگان با رئیس قوه قضائیه مطرح شد گفت: موضوعات کلی مطرح شد. بازداشت افراد و نحوه رسیدگی به پرونده‌ها به‌صورت کلی مطرح شد. در واقع همه موضوعاتی که مطرح شد، کلی بود. همچنین قرار شد که نمایندگان در شهرستان‎ها بتوانند از زندان‌ها بازدید کنند و وضعیت آن را گزارش دهند. در تهران نیز نمایندگان می‎توانند این کار را انجام دهند.

زرآبادی همچنین اضافه کرد: لایحه خشونت علیه زنان هم مطرح شد که آقای رئیسی گفتند این لایحه در دست بررسی است و نهایتاً تا سه هفته دیگر، به اتمام می‌رسد و ارائه خواهد شد. به گفته وی، آقای رئیسی برای تعامل بیشتر از نمایندگان دعوت کرد. گفتنی است عصر دوشنبه نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضائیه دیدار کردند.