انتصاب های سفارشی در وزارت صنعت تبدیل به بزرگ ترین معضل شده است

سیده حمیده زرآبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: در ماه های اخیر شاهد افزایش قیمت کالا و خدمات در کشور بودیم و این در حالی است که متولی اصلی نظارت بر قیمت ها، وزارت صنعت است.

وی افزود: متاسفانه گزارش های دریافتی نشان می دهد که این وزارتخانه نظارت کامل و دقیقی بر نحوه توزیع اجناس و کالاها، نحوه قیمت گذاری  ها ندارد و یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ها، همین عدم نظارت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: متاسفانه انتصاب های مناسب و بر اساس شایستگی در وزارت صنعت صورت نگرفته و همین امر بر مشکلات افزوده است.

زرآبادی با تاکید بر اینکه انتصاب های سفارشی در وزارت صنعت تبدیل به بزرگ ترین معضل این وزارتخانه شده است، تصریح کرد: مدت کوتاهی به وزیر صنعت زمان داده ایم تا از افراد کارآمد، خبره و مرتبط با سمت ها استفاده کند و در غیر این صورت، به طور قطع از ابزارهای نظارتی مجلس برای اصلاح امور در وزارت صنعت استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: مردم امروزه از مشکلات معیشتی بسیاری رنج می برند و این در حالی است که هر گاه از مسوولان وزارت صنعت سوال می کنیم که کدام عامل منجر به افزایش قیمت ها، می گویند کار دلال ها است!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: مسوولان وزارت صنعت نمی توانند با انداختن تقصیر بر گردن دلال ها، از وظائف اصلی خود که نظارت بر نحوه توزیع کالا و قیمت گذاری ها است، شانه خالی کنند.