بانوان مهمترین سرمایه کشور در توسعه محسوب می شوند

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت فعال کشور مهمترین سرمایه اجتماعی و عامل موفقیت در برنامه های توسعه محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی عصر پنجشنبه در نشست زنان کارآفرین استان قزوین با سفیر بلژیک در ایران که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: زنان استان قزوین مانند سایر بانوان کشور توانسته اند در کنار نقش آفرینی در خانواده و تربیت فرزندان در عرصه های اجتماعی و سیاسی نیز موفق حاضر شوند

وی بیان کرد: مسئولیت پذیری بانوان استان موجب شده پس از انتصاب در برخی مشاغل به اعتماد سازی بیشتر مسئولان منجر شود و همگان توانمندی این گروه را باور کنند.

زرآبادی یادآورشد: حضور موفق بانوان در عرصه ها هنری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی بیانگر ظرفیت بالای زنان است که باید از آن بیشتر استفاده کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی حضور سفیر بلژیک در استان را مغتنم شمرد و تصریح کرد: امیدواریم در فرصت دیگری میزبان جمع بیشتری از مقامات و تجار کشور بلژیک باشیم تا از ظرفیت های استان در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بازدید شود تا بتوانیم ضمن معرفی قابلیت ها برای توسعه روابط اقدام کنیم.