حمایت از تولید کننده موجب رونق صنایع می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیده حمیده زرآبادی به همراه حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در اولین روز از هفته گرامیداشت صنایع کوچک در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا اظهار داشت: با توجه به تحریم های ظالمانه بر کشورمان خوشبختانه در طول دو سال گذشته شاهد جذب سرمایه گذاران جدید داخلی و خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بودیم که این نشان از رونق تولید دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به استفاده واحدهای صنعتی از تکنولوژی روز دنیا در صنعت گفت: صنعتگران و تولید کنندگان داخلی می توانند با دست یابی به تکنولوژی روز و استفاده از آن ضمن کاهش هزینه های تولید زمینه سودآوری بیشتر و رقابت پذیری را برای خود فراهم کنند.

در ادامه این بازدید حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به اهمیت حضور نمایندگان مجلس در واحدهای تولیدی گفت: حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعنوان متولی قانون گذاری در واحدهای تولیدی و صنعتی می تواند با بررسی مسائل و مشکلات این تولیدکنندگان از نزدیک آشنا شده که این کار در اصلاح قوانین و و روان سازی کارها موثر است.

خانپور یادآورشد: مهمترین مشکلات صنعتگران استان سود تسهیلات بانکی، مالیات، نداشتن بازار فروش و روان سازی در توسعه صادرات است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از چهار کارخانه تولید کننده انواع سموم کشاورزی و خانگی-اسکلت های فلزی پیش ساخته - انوع فرش ماشینی و مواد اولیه شوینده، کاشی سرامیک ونساجی و چسب با  اشتغالزایی 750 نفر در شهرک صنعتی لیا بازدید کردند.