خدمت رسانی به مردم رسالت اصلی همه مدیران است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری شهرستان البرز ظهر سه ‌شنبه با حضور حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، ائمه جمعه شهرهای محمدیه و الوند، نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز، روسای ادارات شهرستان، شهرداران و روسای شوراهای شهرهای شهرستان البرز، بخشداران محمدیه و بخش مرکزی در سالن‌ آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی نیایش محمدیه برگزار شد.

حمیده زرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهارداشت: در این شرایط حساس وظیفه داریم روحیه امید را در بین مردم زنده کنیم و با تقویت اعتماد عمومی از نارضایتی جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: همه باید در راستای خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت آنها همدل و یکصدا باشیم و امید را در دل آنها تقویت کنیم که این کار با تلاش مضاعف و احساس مسئولیت پذیری بیشتر تحقق خواهد یافت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به مشکلات و نیازهای اساسی شهرستان البرز هم اشاره کرد و یادآورشد: مشکلات موجود درمانی و بهداشتی شهرستان البرز و نبود هماهنگی دستگاه های ذیربط در این زمینه موجب نارضایتی شده که باید برای حل آنها اقدام کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهر صنعتی البرز قدیمی ترین شهر صنعتی کشور است و کارگران زیادی در آن مشغول فعالیت هستند باید به معیشت آنها توجه ویژه شود و امید را در دل کارگران تقویت کرد تا مسیر رونق تولید و شکوفایی صنعت و اقتصاد در این شهر هم.وار شود.

زرآبادی در خصوص مشکلات محمدیه هم گفت: درخصوص شهرستان شدن محمدیه گام هایی برداشته شده هرچند با توجه به مقررات و آیین نامه های وزارت کشور، شهر محمدیه شرایط قانونی شهرستان شدن را ندارد ولی با توجه به افزایش یک باره جمعیت در ناحیه شهری مهرگان مکاتبات و پیگیری هایی داشته ایم و در این خصوص قول هایی گرفته شده که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

 وی در خصوص ساخت بیمارستان در شهر محمدیه هم لظهارداشت: با توجه به جمعیت بالای بخش محمدیه، ساخت بیمارستان در این منطقه از نیازهای اساسی مردم است که در این خصوص هم مکاتباتی صورت گرفته و وزارت بهداشت با احداث بیمارستان در مهرگان موافقت کرده و باید بخش خصوصی و سرمایه گذاری که اهلیت لازم را دارد وارد کار شود تا این نیاز را تامین کنیم.

زیرآبادی در ادامه در خصوص کلنگ زنی بیمارستانی در ناحیه شهری مهرگان اظهارداشت: هر سرمایه گذاری که برای اجرای طرح وارد استان می شود باید اهلیت لازم را داشته باشد و مسئولان ذیربط موظفند در گام اول این اهلیت را تایید کنند تا در ادامه روند کار دچار ضرر و زیان نشویم.

وی اضافه کرد: کلنگ زنی بیمارستان مهرگان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با عجله انجام شده و به نظر می رسد سرمایه گذار اهلیت این کار را نداشته است و امروز با ادامه کار این فرد مخالفت شده و قرار است فرد دیگری که مورد تائید و دارای اهلیت باشد انتخاب شود که ما نیز پیگیری می مکنیم تا کار به سرانجام برسد.