بررسی انتقال آب سد طالقان به استان قزوین در جلسه فراکسیون زنان با وزیر نیرو

نشست فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر نیرو به منظور ارائه گزارش از عملکرد این وزارتخانه برای اجرای قانون برنامه ششم توسعه برگزار شد.

 

 

سیده حمیده زرآبادی ضمن قدردانی از وزیر نیرو برای اجرای مصوبات حوزه برق در حوزه انتخابیه اش افزود: هم اکنون می طلبد که همه وزارتخانه ها و سازمان ها با وزارت نیرو همکاری کنند تا نتایج اقدامات این وزارتخانه مثمرثمر واقع شود کمااینکه وزارت جهاد کشاورزی می تواند در خصوص خشکسالی با الگوی کشت موثر واقع شود، همچنین طرح های هادی باید با هماهنگی این وزارتخانه صورت بگیرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجود پسماندها که هزینه زیادی را در حوزه محیط زیست به دولت تحمیل می کند از جمله مواردی است که سازمان حفاظت محیط زیست می تواند بدان ورود پیدا کند.

وی تصریح کرد: پروژه عظیم آبرسانی در آبیک که از طالقان آغاز می شود تاثیر زیادی در کیفیت آب خواهد داشت که در شرایط کنونی باعث نارضایتی مردم این منطقه شده است.

زرآبادی در پایان از وزیر نیرو خواست که در خصوص اهمال کاری که به حذف 25 میلیون مترمکعب آب که از طارم و شاهرود به این منطقه می آمد شده است را مورد بررسی قرار دهد.