جان مردم متأسفانه در وزارت بهداشت با لابی‌گری پایمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیده حمیده زرآبادی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه،14 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: با وجود تذکرات بسیار در خصوص وضعیت بهداشت و درمان استان قزوین باید بگویم جان مردم نزد وزارتخانه شما با لابی‌گری پایمال می‌شود، این در حالی است که ده‌ها بار در خصوص بیمارستان رحیمیان تذکر داده و جلسه گذاشتیم اما مقامات عالی وزارتخانه بهداشت کار خود را در دست افرادی داده‌اند که با سوء‌استفاده از جایگاه نظارتی و با همراهی نماینده شما در استان می‌خواهند بی‌عدالتی رخ داده در بیمارستان سجادیه  را در بیمارستان رحیمی نیز تکرار کنند.

نقش تماشاگر وزارتخانه ورزش در رابطه با قانون منع به کارگیری بازنشستگان

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر به وزیر ورزش و جوانان، افزود: عدم توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان در فدراسیون‌های ورزشی سبب بروز مشکلات بسیاری شده و مدیریت نادرست و غیرتخصصی، نارضایتی بسیاری به دنبال داشته است و متأسفانه وزارتخانه شما نقش یک تماشاگر را ایفا کرده و هیچ اقدام عملی انجام نمی‌دهد.

هیأت‌های ورزشی با هزینه‌های گزاف، بنرهای تبریک سیاسی در سطح شهر نصب می‌کنند

وی ادامه داد: متأسفانه در استان قزوین نیز مجموعه تحت پوشش وزارتخانه ورزش و جوانان به جای کار تخصصی خود تمام قد مشغول فعالیت سیاسی هستند و خط و نشان می‌کشند، همچنین از ورزش به عنوان سکوی پرش و حمایتی بهره می‌برند و در حالی قهرمانان کشور به سختی روزگار سپری می‌کنند که از آنها سراغی گرفته نمی‌شود.

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، هیأت‌های ورزشی با هزینه‌های گزاف، بنرهای تبریک سیاسی در سطح شهر نصب می‌کنند و اگر این رویه ادامه داشته باشد بی‌عدالتی به ورزش و جوانان شده است و هیچ‌گاه از کارنامه وزیر ورزش حذف نخواهد شد.

زرآبادی در تذکری دیگر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم مدیریت در حوزه کشاورزی استان قزوین، اضافه کرد: نبود مدیریت صحیح مشکلات عدیده‌ای را به ویژه برای گوجه‌کاران ایجاد کرده است به همین دلیل نارضایتی‌های بسیاری وجود دارد.

رنج آموزش و پرورش از بی‌مدیریتی

این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و افزود: متأسفانه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان از بی‌مدیریتی رنج می‌برند./