عملکرد خوب بانوان موجب افزایش اعتماد به مدیریت آنان می شود

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای استان قزوین گفت: عملکرد بانوان در جایگاه های مختلف، موجب افزایش اعتماد و کاهش نگاه های سلیقه ای به مدیریت آنان می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ زرآبادي در این نشست، با بیان این مطلب که حضور بانوان در حل مشکلات غیرقابل انکار است، افزود: نظم، دقت و صداقت در کارها از ویژگی های بارز بانوان و فرصتی مغتنم است و اگر از این فرصت بهره برداری شود اثربخشی کارها بیشتر می شود.

زرآبادی خطاب به بانوان حاضر در این نشست گفت: اکنون که فرصت نقش آفرینی مهیا شده است، باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که برگزاری چنین نشست هایی به تبادل تجربیات و کمک به یکدیگر نقش مهمی ایفا می کند، به ضرورت اعتماد به عملکرد بانوان، اضافه کرد: هرجا سخن از مدیریت بانوان می شود، موضوع شایستگی نیز مطرح می شود؛ اما باید به این نکته توجه کرد که شایستگی بانوان در عرصه های مختلف اثبات شده است که آمار قبولی های آزمون ورودی دانشگاه ها گواه این ادعاست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامي خواستار ایجاد بسترهای لازم برای تحقق مديريت بانوان در شهرداري شد.

وی یادآور شد: زنان و مردان باید دوشادوش یکدیگر در عرصه های مختلف جامعه نقش آفرینی کنند ؛ زیرا جامعه متشکل از بانوان و مردان است.

زرآبادی در پایان به موضوع لوایح ارزش افزوده و درآمدهای پایدار در شهرداری ها و پیگیری برای تصویب آنها اشاره کرد.