مهمترین اصل در انتخابات ایجاد وحدت است

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: موضوع اصلی انتخابات ایجاد همدلی و مودت است، در شرایطی که کشور از همه طرف مورد تحریم قرار دارد نباید نارضایتی ایجاد کنیم.

سیده حمیده زرآبادی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در شورای اداری استان که امروز ۱۲ دی ماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به آلودگی هوا در آبیک تصریح کرد: در روزهای گذشته آبیک یکی از آلوده‌ترین شهرهای کشور بود که این مسئله باید به صورت جدی پیگیری شود، جلسه شورای تأمین نیز جهت جلوگیری از روند افزایش آلودگی باید برگزار شود.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در استان قزوین حوزه محیط زیستی و موضوع پسماندهاست، اگرچه اقدامات مثبتی انجام شده اما همچنان محیط زیست قزوین با بی تدبیری‌هایی که وجود دارد آسیب بیشتری می‌بیند، باید توجه کنیم که محیط زیست مربوط به یک سازمان نمی‌شود و مربوط به همه افراد است و باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهار کرد: اخیرا از پروژه آبرسانی سد طالقان بازدید کردیم، پیمانکار متعهد شد که تا تیرماه پروژه را تحویل دهد به شرطی که تأمین اعتبار شود اما هنوز کاری انجام نشده است، از سازمان مدیریت می‌خواهم که زودتر این امر اتفاق بیافتد.

از حوزه کارگری خبرهای خوبی نمی‌شنویم

وی تأکید کرد: از حوزه کارگری متأسفانه خبرهای خوبی نمی‌شنویم و شاهد حقوق معوق و تعدیل نیروها هستیم، در این وضعیت معیشتی اوضاع کارگران مطلوب نیست و باید در این حوزه بیشتر اهتمام داشته باشیم.

زرآبادی تصریح کرد: استان قزوین استانی فرهنگی و دارای قدمت تاریخی است، اما در حوزه ساختمان اسناد ملی دارای مشکل هستیم و انتظار داریم برای حفظ اسناد یک ساختمان در خور فرهنگ و قدمت استان در اختیار این نهاد قرار بگیرد.

در بودجه اولویت‌ها در نظر گرفته شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس دهم در حوزه ورزش اقدامات خوبی انجام داده است و انتظار داشتیم که تحولی در ورزش کشور رخ دهد، اما از نظر عملکردی در وزارت ورزش اما و اگر وجود دارد و در برخی از فدراسیون‌ها به دلیل بی تدبیری نمی‌توانیم قهرمان اعزام کنیم، امیدوارم اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

وی بیان کرد: در فصل بودجه قرار داریم و بودجه سال ۹۹ در کمسیون تلفیق در حال بررسی است، از مدیران می‌خواهیم پیشنهادهای خود را به نمایندگان بدهند، با توجه به اینکه سال آینده بودجه گسترده‌ای ممکن است نداشته باشیم بنابراین در بودجه باید برنامه‌ریزی و اولویت‌ها در نظر گرفته شود.

اگر از فردی خوشتان نمی‌آید ایمان را زیر پا نگذارید

زرآبادی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ورود به انتخابات قرار داریم رعایت اخلاق، پایبندی به مبانی اخلاقی، ایجاد وحدت، همدلی و انسجام لازم است.

وی با بیان اینکه در یکی از شهرستان‌های استان یکی از افرادی که باید محور وحدت باشد سخنان ناشایستی در خصوص اقلیت مطرح کردند، تصریح کرد: به ایشان گفتم که شما باید قائله‌ها را بخوابانید نه اینکه تنش را بیشتر کنید، توجه نکردند تا جایی که بحث به شورای تأمین استان و کشور رسید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسانی که در نظام کار می‌کنند مورد تأیید نظام بودند و هستند، ممکن است شما از فردی خوشتان نیاید اما نباید ایمان را زیر پا بگذارید، کذب بگویید و تهمت بزنید، من نیز نکاتی را از بعضی موارد می‌دانم اما برای مصلحت و حفظ وحدت مردم چیزی نمی‌گویم.

وی تأکید کرد: موضوع اصلی انتخابات ایجاد همدلی و مودت است، در شرایطی که کشور از همه طرف مورد تحریم است نباید نارضایتی ایجاد کنیم، ایجاد اتحاد و انسجام حائز اهمیت است.

زرآبادی بیان کرد: اگر افراد را بی‌خاصیت، ضد انقلاب، ضد دین و بیکاره خطاب کنیم و برای گروهی دلخواه خودمان جلسه بگذاریم خوب نیست، اگر هدف خدمت است اجازه دهید مردم خودشان انتخاب کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: اگر فردی تخریب می‌کند چیزی برای ارائه ندارد، وقتی به مردم خدمت کنید در قلب مردم جای دارید، انقلاب ما را تریبون پیروز نکرد بلکه مردم پیروز کردند، مردم تشخیص می‌دهند که چه کسی خدمت می‌کند و این صحبت‌ها نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.