سردار سلیمانی نشانه وحدت بود/برخی با همدلی مشکل دارند

یک عضو فراکسیون امید با بیان این که سردار سلیمانی نشانه‌ وحدت بود، گفت: در چنین شرایطی برخی با همدلی مشکل داشته و جایگاه مجلس را نشانه گرفته‌اند.

 

 

به گزارش ایسنا، حمیده زرآبادی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه در تذکری با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی فردی که اخلاق مدار و سرباز وطن بود را به خانواده بزرگ ۸۰ میلیونی ایران و تمام آزادگان جهان تسلیت گفته و از حضور مردم تشکر می‌کنیم که قدر شناسی خود را نشان دادند.

وی افزود: این سردار بزرگ نشانه‌ وحدت بود. شیعه و غیر شیعه، زن و مرد، اصلاح طلب و اصولگرا یکصدا آمدند و فریاد زدند اما برخی با همدلی مردم مشکل دارند و جایگاه مجلس را نشانه گرفتند.

نماینده قزوین خطاب به پزشکیان رئیس جلسه گفت: امیدوارم نسبت به این دروغ بزرگ که به جامعه گفته می‌شود و باعث انشقاق بین مردم شده با جدیت برخورد شود و نسبت به این صحبت‌های بی اساس پاسخ داده شود.

زرآبادی همچنین با تسلیت درگذشت مرحوم محمدنعیم امینی فرد نماینده ایرانشهر گفت: ایشان نماینده شایسته‌ای برای مردم در حوزه ی انتخابیه‌اش و همکار ارجمندی بود امیدوارم  وزیر راه و شهرسازی موضوعی که ایشان بارها و بارها از تریبون مجلس مطرح کردند را در نظر گرفته و مشکل راههای مواصلاتی را حل کند. مرحوم امینی فرد هم به دلیل تصادف در این راه جان خود را از دست داد.