بعد از گذشت یکسال از تعطیلی بیمارستان رحیمیان و علی رغم بازدید های متعدد ما هنوز در نقطه اول هستیم

جلسه روز چهارشنبه سیده حمیده زرآبادی با حضور دکتر تقوی نژاد معاون توسعه و‌مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ،استاندار قزوین و دیگر مسئولین در خصوص خدمات بهداشت و‌درمان استان قزوین

سیده حمیده زرآبادی، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در این جلسه گفت: امروز برای چندمین بار مسئولین از بیمارستان رحیمیان بازدید کردند در صورتی این بیمارستان یک سال است که خدماتی به مردم ارائه نمی دهد در صورتی مشکل این بیمارستان یک راهکار بسیار ساده دارد اما علی رغم همه این بازدید ها و نگرانی های مسئولین امروز ما در نقطه ی اول هستیم. اما امیدوارم چیزی که امروز مصوب می شود تا ۱۲ بهمن به بهره برداری برسد.

عضو کمسیون صنایع و‌معادن مجلس تصریح کرد: قزوین علی رغم اینکه استان برخورداری است و با پایتخت فاصله ای ندارد از استان های غیر برخوردار میز آمارهایمان پائین تر است. وزارت بهداشت باید در حوزه بهداشت و‌درمان استان قزوین یک بازنگری ویژه ای داشته باشند زیرا ارائه خدمات در استان مطلوب نیست .

این مقام مسئول در پایان با اشاره به قانون گفت: در قانون اشاره شده که ارزش افزوده به استان ها بازگردانده و‌در حوزه بهداشت استفاده شود که این مهم صورت نمی گیرد. درخواست داریم این موضوع با اولویت پیگیری شود.