آمارهای اشتباه نباید توسعه استان قزوین را متوقف کند

قزوین-سیده حمیده زرآبادی  نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: ارائه آمارهای اشتباه از شاخص های اقتصادی نباید موجب شود استان قزوین برخوردار محسوب شده و از روند توسعه باز بماند.

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای اداری استان قزوین که روز پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: گاهی اطلاعات غلطی که از سوی مدیران استان در خصوص شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی و ورزشی داده می‌شود استان ما برخوردار تلقی شده و کمبودها دیده نمی‌شود.

وی بیان کرد: چرا مشکلات و کمبودهای استان در گزارش به مسئولان کشوری داده نمی‌شود تا مسیر توسعه با یک برداشت غلط متوقف نشود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص طرح‌های نیمه تمام باید اولویت بندی شود و ابتدا تکمیل طرح‌ها محور کار باشد اما این که طرح جدید آغاز نشود هم منطقی نیست زیرا این کارها امید مردم را بیشتر می‌کند.

زرآبادی گفت: هر پروژه جدید یک امیدواری در جامعه تزریق می‌کند البته باید این کار با برنامه و هدف و تأمین منابع باشد اما منطقی نیست روند توسعه را متوقف کنیم.

وی یادآور شد: استفاده از اعتبارات ملی در تسریع پروژه‌ها تعیین کننده است و مدیران لازم است از این ظرفیت هم استفاده کنند.

زرآبادی گفت: از مدیران انتظار داریم ضمن ارتباط بیشتر با سازمان مدیریت و برنامه ریزی از ظرفیت اسناد خزانه و فروش املاک مازاد هم استفاده کنند.