جوانان موتور محرک پیشرفت جامعه هستند

تصویر
نماینده مردم قزوین در مجلس:

 سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی با جوانان اصلاح طلب استان قزوین که به مناسبت هفتم اسفند برگزارشد اظهار کرد: قشر جوان در هر جامعه به لحاظ برخورداری از توان، انرژی و استعدادهای فراوان می تواند نقش آفرین باشد که در این زمینه جوانان زمینه ساز پیشرفت جامعه محسوب می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،زرآبادی با تاکید براینکه باید بستر را برای دیده شدن جوانان فراهم کرد ادامه داد: یکی از راه های پیشرفت و ترقی کشور سرمایه گذاری روی جوانان است تا از این طریق بتوان از استعدادهای آنان استفاده کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: مدیران هم باید ظرفیت‌های عظیم این قشر را باور داشته باشند و راه را برای ورود جوانان به عرصه‌های مختلف اجتماعی هموار کنند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر زنان و جوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 94 خاطرنشان کرد: در آن برهه حساس مردم، بزرگان اصلاحات و احزاب اصلاح‌طلب موجب پیروزی شدند که باید قدردان آنها بود.

زرآبادی با تشکر از قدردانی های صورت گرفته از عملکرد و مواضع اصولی خود افزود: به نظرمی رسد باید تلاش بیشتری کنیم چراکه در ابتدای مسیری هستیم که پرداخت هزینه های بسیار زیادی پیش روی ما قرار گرفته  و این مسوولیت سنگینی را بر دوش ما قرار می دهد.

وی خاطر نشان کرد: مشکلاتی که توسط جوانان مطرح شد نشان دهنده دقت آنها به مسایل و پرهیز از نگاه تک بعدی به مسائل و مشکلات است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی که نگاه شایسته سالاری داشته باشیم از توانمندی جوانان و نیروهای با انگیزه استفاده خواهد شد ولی تاکنون به دلیل سوء مدیریت ها به خوبی از تخصص جوانان و توانایی آنها استفاده نشده است.

زرآبادی با بیان اینکه مدیران حداقل می توانند از جوانان به عنوان مشاوران خود استفاده کنند خاطرنشان کرد: توجه به نقش و حضور جوانان و استفاده از توانمندی های این قشر خیلی مهم است و باید در این راستا برنامه ریزی شود.

وی جوانان را دارای استعداد های سرشاری دانست و اضافه کرد: تنها کافی است این استعدادها در مسیر صحیح خود قرارگیرند تا جوانان به آینده سازان خوبی برای جامعه تبدیل شوند و جامعه به حضور آنان ببالد.

زرآبادی خاطر نشان کرد: خوشبختانه فرمانداران شهرستان های قزوین، آبیک و البرز از نیروی های جوان و خوش فکر و متخصص به عنوان مشاور استفاده می کنند که می تواند الگویی برای میدران سایر مناطق باشد.

وی توضیح داد: در این خصوص با استاندار نیز صحبت هایی شده تا از بانوان و جوانان در بخش های مختلف به عنوان مشاور استفاده شود چرا که باور داریم جوانان و بانوان در هر عرصه ای که ورود پیدا کردند خوش درخشیدند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در استان جوانان فهیمی داریم که با  اتحاد و همبستگی یکبار دیگر موفقیت های خود را تکرار می کنند.

زرآبادی به اهمیت دو انتخابات پیش رو در سال آینده هم اشاره کرد و  گفت: احزاب سیاسی نقش مهمی در مشارکت پرشور مردم در انتخابات آینده دارند و باید برای آن اهمیت ویژه ای قائل شد.

وی با تاکید بر حضور فعال مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها اظهارکرد: احزاب سیاسی باید تلاش کنند تا افراد شایسته برای حضور در این عرصه مهم ترغیب شوند.

زرآبادی در ادامه با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)  یادآورشد: شخصیت این بانوی بزرگ در همه زمینه ها الگوی مناسبی برای زنان و مردان می باشد.

منبع خبر: 
خبرگزاری برنا