حمایت ازکاندیدایی می کنم که تفکر و تخصصش به من نزدیک باشد

حمایت ازکاندیدایی می کنم که تفکر و تخصصش به من نزدیک باشد
عضو زن شورای شهر در خانه احزاب اصلاح طلب قزوین:

عضو زن شورای شهر قزوین معتقد است که زنان متخصص و توانمند می توانند در مجلس از حقوق بانوان حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان قزوین؛  مریم نخستین، عضو شورای شهر قزوین با حضور در خانه احزاب اصلاح طلب استان در مورد انتخاب حمیده زرآبادی، کاندید نخست اصلاح طلبان گفت: بسیار خوشحالم که کاندیدای خانم در قزوین اعلام حضورکردند؛ معتقدم زنان محور اصلی خانواده و تاثیرگذار هستند.
او ادامه داد: البته نیمی از جمعیت را زنان تشکیل می دهند؛ اما بر نیمی دیگر هم زنان تاثیرگذار هستند. زنان همیشه مورد توجه امام خمینی و رهبر انقلاب بوده اند.
 به گفته این عضو شورا، «توجه به قوانین مربوط به زنان همیشه مورد توجه بوده است. زنان  درانقلاب، پشت جبهه های جنگ وتاکنون در عرصه حضور داشتند و همیشه نقش آفرین بوده اند.»
 نخستین تاکید کرد:  بسیار خوشحال هستم که یک خانم در قزوین وارد انتخابات مجلس شدند. زنان در این عرصه هم می توانند موثرباشند؛ چون مجلس نقش قانون گذاری دارد. بسیاری از قوانین نیاز به بازنگری دارد و برخی از قوانین در مورد زنان وضع شده؛ اما مسکوت مانده است.
این عضو شورا در ادامه تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که زنانی به مجلس ورود پیداکنند تا  در مورد وضع، اصلاح و قوانین مسکوت مانده در راستای حمایت از زنان و تحکیم خانواده تلاش کنند.
 به گفته وی« باوجود آنکه برنامه ریزی هایی در مورد حمایت از زنان و تحکیم بنیان خانواده شده است؛ اما هنوز با اشکالاتی مواجه است. امیدوارم با ورود زنان متخصص به مجلس، واقعا حرفی برای گفتن داشته باشیم.»
 عضو شورای شهر قزوین در پایان  از شرایط حمایتش  از کاندیدای متبوعش گفت: از کاندیدایی حمایت می کنم که متخصص باشد و تفکر و تخصصش به من نزدیک باشد. امیدوارم بانوان استان با توجه به شناختی که از خانم زرآبادی  پیدا می کنند به خانم زرآبادی رای بدهند.