تغییر وضع موجود با مشارکت حداکثری مردم و حمایت از کاندید اصلاح طلب میسر است

تغییر وضع موجود با مشارکت حداکثری مردم و حمایت از کاندید اصلاح طلب میسر است
مهرانگیز مروتی پایه گذار فراکسیون زنان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی

مهرانگیز مروتی پایه گذار فراکسیون زنان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی:
تغییر وضع موجود با مشارکت حداکثری مردم و حمایت از کاندید اصلاح طلب میسر است

 

 

مروتی در نشستی با عنوان (ضرورت مشارکت در انتخابات،نه به افراط گرایی) که در خانه احزاب اصلاح طلبان قزوین برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اصلاح طلبان قزوین اظهار داشت:عرصه انتخابات برای اصلاح طلبان بسیار تنگ و دشوار است وباید با مشارکت حداکثری به اقتدارگرایان و افراطیون اثبات کنیم که اصلاح طلبان هرکجا باشند خود توده مردم هستند.
 
وی افزود:بنابراین در هرکجای کشور اکثریت اصلاح طلبان رد صلاحیت و از صحنه انتخابات برکنار شوند , مردم حامی دولت به حداقل ها راضی اند که با همان حداقل ها بتوانند رای اکثریت را به نفع اصلاح طلبان رقم بزنند.

مروتی با تاکید بر اینکه باید با تشویق طرفداران اصلاحات و کاندیدایی که مستعد اصلاح طلبی هستند بتوانیم اکثریت آرا و مشارکت حداکثری را در کشور مهیا کنیم افزود:این
اقدام بسیار بزرگ و دشواری است و در شرایط کنونی می طلبد بتوانیم با همین حداقل کاندیدای تایید صلاحیت شده و با حضور و مشارکت حداکثری مردم، مجلسی  حامی دولت داشته باشیم و نه شامل افراد اصولگرایی که بازدارنده دولت شوند.
 

پایه گذار فراکسیون زنان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دکتر روحانی و آقای ظریف برای به فرجام رساندن برجام صرف وقت بسیاری نمودند ولی متاسفانه اصولگرایان مجلس مانع می شدند که با لطف خدا و صبر وتحمل مردم فهیم کشور وبا تدبیرحکیمانه مقام معظم رهبری برجام به سرانجام نشست.

مروتی افزود: به منظور ادامه حمایت از روند برجام, نیاز  به حمایت از کاندیداهای اصلاح طلب است و تنها راه حضور حداکثری مردم و حمایت و کمک به کاندیداها است تا به مجلس راه یابند.

وی اظهار داشت:اکنون در مجلسی قرار گرفتیم که واقعا در اقلیت بودیم ودولت راهی برای خروج نداشت. بنابراین اگر بتوانیم وضعیت موجود را تغییر بدهیم نیاز به حمایت کاندیدای مورد نظر اصلاح طلب است و تحقق این مهم تنها از طریق  مشارکت حداکثری وحضور مردم میسر است.
 

پایه گذار فراکسیون زنان اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه مردم از نظر اقتصادی ناراضی و فضای سیاسی حاکم برکشور بسیار بسته و تنگ است گفت: تنها راه خروج از این وضعیت موجود, مشارکت  وتشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات است.

مروتی  افزود:وضعیت اقتصادی نامطلوب کنونی به دلیل شرایطی است که احمدی نژاد طی ٨سال ریاست جمهوری خود برکشور حاکم کرد.

پایه گذار فراکسیون زنان اصلاح طلب مجلس عنوان کرد: رییس جمهوری که ٧٠٠پرونده تخلف واختلاس های هزار میلیاردی داشته باشد وضع اقتصادی ما بهتر از این نخواهد بود.

مروتی اظهار داشت: بهبود وضعیت اقتصادی کشورو تنها راه خروج از این وضعیت اقتصادی نامطلوب، داشتن مجلسی توانمند، پاسخگو، کاربردی و تخصصی است و مردم باید از کاندید اصلح و مهندس زرآبادی حمایت نمایند وحضور حداکثری اصلاح طلبان منجر به موفقیت و حضور ایشان در مجلس است.
 
و بامشارکت و حمایت مردم در استانها و شهرستانها نیز کاندیداهای اصلاح طلب مانند اصلاح طلبان تهران راهی مجلس خواهند شد و قطعا مجلس ودولتی قوی خواهیم داشت و از این بحران خارج خواهیم شد.