با انتخاب درست کشور در مسیر عقلانیت قرار گرفت

نماینده اصلاح طلب قزوین در مجلس:

نماینده اصلاح طلب قزوین در مجلس گفت: مردم در انتخابات اخیر با انتخاب درست خود کشور را در مسیر عقلانیت قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جشن پیروزی دکتر روحانی؛ حرکت درست انقلاب را بزرگترین دستاورد آن دانست و اظهار کرد: با انتخاب دکتر روحانی شاهد صلح و امنیت و آزادی و تعامل سازنده با تمام جهان و قرار گرفتن کشور در مسیر عقلانیت خواهیم بود.

زرآبادی این انتخاب را در بردارنده مسوولیت سنگین و حساس و تاثیر گذار در آینده ایران خواند و افزود: مردم با رای و انتخاب خود مطالباتشان را از دولت به صورت آشکار بیان کردند و حالا نوبت دولت است که به این مطالبات پاسخ دهد.

وی با تاکید براینکه دولت دوازدهم باید بهتر از دولت یازدهم عمل کند اذعان کرد: حضور بانوان در کابینه و اشتغال زایی و ترمیم کابینه و برکناری مدیرانی که در استان ها و شهرستان ها هیچ اعتقادی به دولت ندارند و پیگیری مطالبات شهروندان و آزادی های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و مشورت با بزرگان نظام پیرامون انتخابات 88 و زمینه سازی برای بازگشت شخصیت ها می تواند رئوس خواسته های مردم از دولت کنونی باشد.

نماینده مجلس با اعلام اینکه امروز وظیفه سنگینی بر دوش مسوولان است، ادامه داد: اولویت اول دولت باید اعتلای نظام باشد و در چارچوب بیانات رهبری حرکت کند تا آینده ای روشن پیش روی همگان باشد.

منبع خبر: 
خبرگزاری برنا