پیام تشکر و قدردانی از استقبال شکوهمند مردم استان قزوین از رئیس جمهور

تصویر
سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز

 سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز با صدور پیامی از استقبال شکوهمند مردم استان قزوین از رییس جمهور تشکر و قدردانی کرد.

 

باسمه تعالی

حمد و سپاس بی کران خداوند عز و جل که ما را در میان امتی قرار داد صاحب عزت و همت، مردمانی فرهیخته، نجیب و انقلابی که در طول تاریخ همواره حماسه آفریده اند و جان فشانی ها نمودند. از این رو  شایسته است برای سپاس از این مردم شریف به قدر وسع خویش بکوشیم. بدین جهت سپاس و امتنان خود را بدرقه راه یکایک مردم مومن استان قزوین می کنیم که با حضور شکوهمند خویش در استقبال از ریاست محترم جمهور و هیات دولت حماسه ای دیگر آفریدند و بهترین نمود برای همدلی و همزبانی دولت و ملت را در پهنه مینودری متجلی ساختند.

یک بار دیگر از استقبال شکوهمند و حماسی آگاهانه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیان گرانقدر، بانوان فرهیخته، احزاب و گروه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، دانشگاهیان و فرهیختگان، کشاورزان، کارگران، هنرمندان، ورزشکاران، اصحاب قلم و رسانه، نیروهای انتظامی و نظامی و خصوصا حامیان دولت و جوانان متعهد و انقلابی استان قزوین صمیمانه تقدیر وتشکر می نمایم.

امید است به یاری خداوند متعال دستاوردها و مصوبات این سفر، سرآغاز فصلی نو برای خدمت به مردم و همچنین کارگشای حل مشکلات و توسعه زیرساخت های استان قزوین را فراهم آورد.

                                     سیده حمیده زرآبادی
                         نماینده مردم شریف قزوین، ابیک و البرز