تذکر سیده حمیده زرآبادی به وزیر نیرو وتامین اجتماعی

صحن مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد

اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 18 مردادماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین به وزیر نیرو درخصوص بازسازیی شبکه‌های انتقال آب شرب، تعویض مخاذن ذخیره آب و تامین آب شرب روستاهای واقع در بخش‌های الموت شرقی و مرکزی قزوین و...، بازسازی، مرمت و زیرسازی جاده ارتباطی روستای‌های مناطق الموت شرقی، طارم، سفلا و شهرستان آبیک واقع در استان البرز و به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص اجرای پروژه‌های کانالیزه کردن اَنهار کشاورزی و احداث سد ذخیره آب در روستاهای استان قزوین تذکر داد.

سیده حمیده زرآبادی و سیده فاطمه حسینی نمایندگان قزوین و تهران درخصوص ارسال سوابق پزشکان و پیراپزشکان دوره طرح از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی جهت انتقال سوابق بیمه ای از صندوق  بازنشستگی به تامین اجتماعی تذکر دادند.

کامران نماینده اصفهان به وزیر نیرو درخصوص رها کردن آب پاییزه جهت حقابه‌داران شرق اصفهان تذکر داد.

قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر نفت درخصوص تسریع در گازرسانی به روستاهای مرزی باکو، سلماس، ارومیه و.... تذکر داد.

محمدرضا امیرحسن‌خانی نماینده مردم فردوس و طبس به وزیر جهاد دادگستری درخصوص تاکید در پیگیری نتیجه هواپیمای تهران – طبس و برخورد با عاملان حادثه و به وزیر راه و شهرسازی درخصوص تاکید بر تعیین تکلیف حادثه هواپیمای تهران – طبس، در سه سال گذشته و به وزیر دفاع و نیروهای مصلح درخصوص سربازانی که در حادثه پادگان کهریزک دچار حادثه شده‌اند، تذکر داد.

حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزیر کشاورزی درخصوص ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم محروم شاهین شهر، میمه و... ضرورت رسیدگی سریع به مشکلات مرغداران این شهرستان‌ها قبل از اینکه دچار ورشکستگی شوند، تذکر داد.

علیرضا محجوب و نادر قاضی‌زاده نمایندگان تهران و ارومیه به وزیر کشور درخصوص تسریع در پرداخت حقوق کارگران شهرداری‌ها چراکه تعدادی از آن‌ها حدود 4 ماه حقوق دریافت نکردند و به وزیر دفاع درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی در صنایع وابسته تذکر دادند.

سیمه محمودی نماینده مردم شهررضا به وزیر صنعت درخصوص صدور بی‌رویه مجوز ایجاد فروشگاه‌های بزرگ در شهرستان‌ها و به وزیر راه و شهرسازی درخصوص مشکلات عدیده رانندگان با توجه به عدم نظارت موثر بر موسسات و پایانه‌های باربری در کشور تذکر داد.

علی‌رضا محجوب و نادر قاضی پور نمایندگان ارومیه و تهران درخصوص تعیین و تکلیف تمامی معلمان آموزش و پرورش، نهضتی، شرکتی، حق التدریسی و... و تبدیل وضعیت آن‌ها تذکر داد.

منبع خبر: 
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی