بانک ها به پرداخت تسهیلات ازدواج توجه بیشتری داشته باشند

تصویر
نماینده مردم قزوین ،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نیاز جوانان، بانک ها باید نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توجه بیشتری داشته باشند.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با محوریت بررسی عملکرد بانک ها در ارائه تسهیلات طرح رونق تولید برگزار شد، افزود: برهمین اساس باید هرچه زودتر شاهد کامل شدن تعهد بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات ازدواج که در سفر رئیس جمهوری به آن وعده داده شد، باشیم.
دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اجرای طرح رونق تولید از سوی دولت با مشارکت بانک ها، اظهارکرد: ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به بنگاه های اقتصادی در قالب این طرح بدون شک در رشد و ارتقای سطح تولید در استان و کشور موثر بوده است.

زرآبادی از مدیران بانک های عامل استان قزوین خواست تا پایان ماه جاری نسبت به عقد قرارداد با واحدهای متقاضی باقی مانده برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید اقدام کرده و در پرداخت منابع خود به بنگاه های اقتصادی استان سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.

وی در ادامه خواستار ارائه و تشریح مسائل و مشکلات حوزه تولید و اقتصاد از سوی بخش خصوصی شد و اظهار داشت: موارد لازم را در کمیسیون صنایع و معادن و یا در صورت نیاز در دیگر بخش های مجلس طرح کرده و مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تقویت اشتغال و خروج از بحران بیکاری بدون تقویت تولید داخلی ممکن نیست.