افراد نباید پیش از صدور حکم قضایی مورد هجمه قرار گیرند

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در حوزه نیروی انسانی در برخی مواقع شاهد هستیم که افراد قبل از صدور حکم قضایی مورد هجمه و قضاوت قرار می‌گیرند که با آموزه‌های دینی ما کاملا مغایر بوده و مخالف قانون اساسی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی که به مناسبت تجلیل از دستگاه‌های برتر استان قزوین با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود:صیانت از این سرمایه اجتماعی و نیروی انسانی یکی از وظایفی است که وزارت اطلاعات برعهده دارد.

وی گفت: در این راستا باید این موضوع برای افکار عمومی تبیین شود که تخلف یک فرد با جایگاه و مسئولیت وی متفاوت است.

زرآبادی افزود: متاسفانه بسیاری از جایگاه‌ها و نهادهای کشور مورد حمله قرار گرفته‌اند درحالیکه یک نهاد نمی‌تواند متخلف باشد.

این نماینده ادامه داد: اگرچه باید با افراد متخلف در هر نهاد و جایگاهی برخورد شود  اما در عین حال باید از جایگاه‌های مقدس که مستقیما با مردم ارتباط دارند نیز صیانت شود.

زرآبادی ادامه داد: در حوزه نیروی انسانی نیز در برخی مواقع شاهد هستیم که افراد قبل از صدور حکم قضایی مورد هجمه و قضاوت قرار می‌گیرند که با آموزه‌های دینی ما کاملا مغایر بوده و مخالف قانون اساسی است.

وی افزود: مسئولیت وزارت اطلاعات در این زمان که دشمنان از نکات کوچک و از یک کاه کوه ساخته و به کل نظام حمله می‌کنند بسیار سخت تر است و امیدواریم با توانمندی، سعه صدر و هوشمندی برای صیانت از نیروهای انسانی، جایگاه‌های مقدس و همچنین سرمایه‌های اجتماعی کشور تلاش کنند.