استفاده از جوانان مستعد عمل کردن به بیانیه گام دوم است

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و ریس مجمع نمایندگان استان در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی که روز دوشنبه در دبیرستان نمونه دولتی علامه جعفری قزوین برگزار شد گفت: با استفاده از ظرفیت جوانان مستعد و باهوش گام عملی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برداشته می شود.

 

در این مراسم که با حضور سیده حمیده زرآبادی ریس مجمع نمایندگان استان ، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه، هدایت الله جمالی پور استاندار،، معاونان استانداز، شفیعی فرماندار و خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد،  با نواخته شدن زنگ مهر،  سال تحصیلی همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شد.

سیده حمیده زرآبادی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید اظهارداشت: بیانیه گام دوم رهبری با تاکید بر استفاده از جوانان باید مورد توجه همه ما باشد و زمینه بهره گیری از توان آینده سازان را در جامعه مهیا کنیم.

زرآبادی بیان کرد: دانش آموزان باید قدر لحظات ارزشمند خود در مدرسه را بدانند شاید در سال های آینده حسرت این روزها را داشته باشند و تلاش کنند با مسلح کردن خود به علم و دانش برای اداره آینده کشور آماده باشند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در انتخاب مشاغل آینده خود باید دقت کنید تا مسیر آینده شما حساب شده و توام با تدبیر و توجه به علایق شخصی باشد تا در کارها موفق شوید.

زرآبادی تصریح کرد: هرجا که هستید همواره قدردان معلمان خود باشید که در تربیت و تعلیم شما تلاش کردند.

  نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت های ارزشمند جوانان کشور در مسیر توسعه با شتاب بیشتری حرکت کنیم.