مقدمات شهر شدن روستای نصرآباد در حال فراهم شدن است/ کد روستای نصرت‌آباد مشخص شد

سیده‌حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و ریس مجمع نمایندگان استان گفت: کد روستای نصرت‌آباد مشخص و شهر شدن این روستا در حال پیگیری است. 

سیده‌حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: درباره روستای نصرت‌آباد شهرستان البرز استان قزوین پیگیری‌هایی صورت گرفته و در حال حاضر نیز کد روستا مشخص شد. شهر شدن این روستا هم اخیرا در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح و مقدمات آن فراهم شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که نماینده دیگر استان هم مدعی پیگیر شهر شدن روستای نصرت‌آباد است، نظرتان چیست توضیح داد: برخی درصدد هستند پیگیری‌ها را به نام خود تمام کرده و از آن بهره‌برداری سیاسی کنند اما بنده این گونه عمل نکرده‌ام.

وی افزود : پیگیری‌ها  نیز در مسیر قانونی انجام شده  و اتفاقات خوبی هم در این زمینه رقم خورده  یکی از آن اتفاقات اینکه  کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری موضوع شهر شدن نصرت‌آباد در حال  پیگیری است که امیدوارم بزودی به نتایج مثبتی برسیم.

این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که چه زمانی شهر شدن نصرت‌آباد قطعی می‌شود، اذعان کرد: صفر تا 100 این کار دست من نیست و اگر تاریخی بیان کنم درست نیست اما روال تحقق این کار در حال انجام است.