قوانین مصوب مجلس به قوانین کاغذی تبدیل شده اند

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: قوانین مصوب مجلس به دلیل نبود اعتبارات کافی به صورت قوانینی کاغذی درآمده و مردم اجرای آن را مشاهده نمی کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان در تذکر شفاهی اظهار داشت: تذکر اول من به وزیر علوم و تحقیقات است، شیوه نامه انضباطی دانشجویی شما، دانشجویان و قشر فرهیخته را ناامید کرده، این سکوت دردآور را متوقف کنید تا دانشجویان بدانند وزیری نیز دارند که تصمیم بگیرد.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس ادامه داد: از آقای نوبخت و رئیس جمهور جهت ارائه بودجه ای که سختی هایی نیز دارد، تشکر می کنم، اما قوانین مصوب مجلس به دلیل عدم وجود اعتبارات کافی به صورت قوانینی کاغذی درآمده و مردم اجرای آن را مشاهده نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی وضعیت معیشتی خوبی ندارند و بیمه آنها به دلیل کمبود منابع پرداخت نمی شود، این موضوع را در لایحه بودجه سال آینده لحاظ کنید، ادامه داد: قوانینی که در حوزه پرستاران مصوب شده به دلیل نبود اعتبارات اجرا نمی شود، قوانین حمایت از معلولان را مصوب کردیم اما لبخندی که بر روی لب آنها نشست، طولانی نبود.

زرآبادی با تاکید بر اینکه بودجه سال 99 فرصت خوبی برای پاسخ به مطالبات برحق است، عنوان کرد: درخصوص رتبه بندی معلمان حق التدریس وعده داده شد، اما به دلیل عدم اعتبارات این وعده نیز محقق نشد که باید در دستور کار قرار بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: وزیر کشور در کمک رسانی و مدیریت حادثه دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی سرعت و دقت را در دستور کار قرار دهد.