بانوان باید در نهاد های اجتماعی حضوری فعال و مؤثر داشته باشند

گردهمایی بانوان شاغل در آموزش و پرورش استان قزوین با حضور خانم مهندس زرآبادی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان و خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

حضور بانوان در دستگاههای دولتی باید فرایندی  مبتنی بر حضور آگاهانه و فعال به عنوان فردی متخصص و موثر آن سازمان نقش آفرینی کنند.

تقریبا نیمی از جمعیت جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند،که ضمن نقش خود در خانواده نیمی از مسؤولیت مشارکت سیاسی و اجتماعی هر جامعه ای بر دوش بانوان است، که این جایگاه باید مورد بازنگری و بررسی دقیق قرار بگیرد.

بانوان باید در نهاد های اجتماعی حضوری فعال و مؤثر داشته باشند ، تا بتوانند از این رهگذر نقش مهمی در رهیافت توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور ایفا نمایند.

پیگیر هستیم تا بتوانیم فارغ از مسائل جنسیتی در بحث مشکلات و مطالبات فرهنگیان با شناخت کاملی از مسائل و چالش ها در حل این مسائل به دنبال راه‌کار عملی و اجرایی باشیم.

بایدضمن بیان مسائل چالش ها موجود به بررسی راهکارها بپردازیم تا بتوانیم با بسترسازی مناسب شرایط بهتری برای اجرایی شدن برنامه ها و قوانین مرتبط با این موضوعات فراهم آوریم .

پیگیر اجرایی شدن طرح رتبه بندی فرهنگیان پرداخت مطالبات و ایجاد شرایط بهتری برای نیروهای خدمات آموزشی درآموزش وپرورش هستیم.