لزوم انتشار اخبار خوب در رسانه‌ها/ ایسنا کارنامه موفقی دارد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: خبرگزاری ایسنا کارنامه موفقی دارد که این امر با تلاش تمام مجموعه آن میسر شده است.سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس در مراسم بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا که شب گذشته، ۲۰ آذر ماه در سالن سینما بهمن قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های خبرگزاری‌ها انتشار اخبار درست در زمانی درست و با محتوای درست برای مخاطبان است.

وی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا کارنامه موفقی دارد که این امر با تلاش تمام مجموعه آن میسر شده است.

زرآبادی بیان کرد: در شرایط کنونی مهمترین اولویت خبرنگاران و خبرگزاری‌ها باید انتشار اخبار امیدبخش و خوب باشد لذا پیشنهاد می‌کنم رسانه‌ها حداقل یک روز از هفته را به گفت‌وگو در خصوص یک خبر خوب آن هفته بپردازند تا بدین‌واسطه مردم در جریان آن قرار بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه جامعه به اصحاب رسانه اعتماد دارد، گفت: متأسفانه گاه شاهد بی‌اخلاقی‌هایی در برخی رسانه‌ها هستیم که این موضوع هم به خود شخص و هم به جامعه آسیب وارد می‌کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان قزوین اکثریت اهالی رسانه شاخصه‌های اخلاق‌مدار را رعایت می‌کنند اما امیدواریم روزی برسد که رسانه‌ها ۱۰۰ درصد اخلاق‌مدار شوند.

وی عنوان کرد: نقد و تخریب با هم متفاوت است چرا که نقد سازنده بوده اما تخریب چنین نیست لذا رسانه‌ها به این موضوع توجه کنند زیرا آن‌ها می‌توانند ذائقه جامعه را تعیین کرده و رفتارهای اجتماعی افراد را سمت و سو دهند.

زرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها ابزار قدرتمند و مقدس و ارزشمندی در اختیار دارند که باید قدردان آن باشند تا بدین‌واسطه شاهد توسعه و رشد در جامعه باشیم.