با حضور گسترده زنان می توان صلح پایدار را رقم زد

نماینده مردم قزوین در بازدید از شعبه:

نشست مشترک نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی،سیده حمیده زرآبادی با بانوان شاغل استان در سازمان تامین اجتماعی  روز شنبه مورخ ٠٨‏/٠٢‏/٩٧ در محل شعبه شهر صنعتی البرز برگزار گردید، همچنین بعد از این نشست بخش ساختار اقدامات نوین شعبه توسط سیده حمیده زرآبادی افتتاح شد.

سیده حمیده زرآبادی در این نشست ضمن تقدیر از همراهی، صبوری و خلاقیت مدیریت استان در مرتفع نمودن مسایل کارگری در جلسات گوناگون، تصریح نمود: کار در حوزه گسترده ای چون تامین اجتماعی با مخاطبین عظیم خود که از آسیب پذیرترین اقشار جامعه می باشند، سعه صدر و پاسخگو بودن ویژه ای را می طلبد که این ویژگی در روحیه بانوان محرزتر بوده و از اینرو از مدیریت تامین اجتماعی استان که از ظرفیت کامل بانوان در حوزه ی مدیریتی با توجه به آمار ارائه شده استفاده نموده اند، خواستاریم که نسبت مدیران خانم را بعنوان بازوان توانمند مدیریتی افزایش داده تا با این ارتقاء، سطح خدمت رسانی نیز افزایش یافته و امید است در این مسیر با یکرنگی و هم افزائی و حضور گسترده زنان توسعه و صلح پایدار را رقم زنیم.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن پاسخ به سوالات همکاران در خصوص بازنشستگی پیش از موعد بانوان، کاهش ساعات اضافه کاری، توجه ویژه به ورزش بانوان در سالن های ورزشی در ساعات مختص بانوان شاغل و... گفت:  فلسفه ی برگزاری نشست مذکور افزایش سطح ارتقای بانوان بوده و شخصا علاقه ی خاصی به بررسی و مرتفع نمودن مسایل بانوان داشته و با این احساس ویژه امید است ضمن ارتباط مستمر با بانوان، نماینده پیگیر مسایل آنان باشیم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین نیز ضمن تقدیر از صداقت، همراهی همه جانبه و حمایت از سرمایه اندوخته ی جمعیت ٦١ درصدی تحت پوشش استان صنعتی قزوین توسط نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز تصریح نمود: از جمعیت ٤٣٤ نفری نیروی انسانی تامین اجتماعی استان ١٢٠ نفر را بانوان متعهد و مسئولیت پذیری تشکیل می دهند که جایگاه مدیریتی را به نسبت تعداد جمعیت شاغل خود در برابر مسئولیت پرداخت ١١٥ میلیارد تومانی ماهانه حقوق ٦٧ هزار خانوار مستمری بگیر و هزینه های جاری استان در اختیار داشته و با درایت و صبوری، همراه همیشگی سازمان می باشند و ما نیز از اختصاص پست های مدیریتی به بانوان، همواره راضی بوده و قدردان زحمات آنان می باشیم.
سیروس نصیری در خصوص حمایت نماینده مردم در صحن مجلس در برابر تصویب برخی طرح ها برای بزرگترین سازمان بیمه ای کشور، دریافت دیون سنگین سازمان از دولت و برخی کارفرمایان و... تقدیر نموده و گفت: با درایت مدیریت ارشد سازمان و نیل به سازمانی پاسخگو و هوشمند و اجرای بهینه آی تی در مسیر اجرای خدمات الکترونیکی و رضایت مندی ارباب رجوع اقدامات ارزنده ای من جمله ابلاغ الکترونیکی به کارفرمایان، دریافت بیش از ٩٥ درصد لیست ها به صورت اینترنتی، راه اندازی نسخ الکترونیکی بجایگزینی دفترچه های درمانی، ایجاد بسترهای مناسب جهت پرونده های الکترونیکی افراد تحت پوشش، بازرسی الکترونیکی در مسیر نظارت و کنترل بیشتر و... صورت گرفته است.
در خاتمه ضمن بازدید از نحوه ارائه ی خدمات و تعهدات به مخاطبین، لوح تقدیری نیز به مجموعه بانوان شاغل استان با امضای مشترک مدیر کل و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اهداء گردید و با حضور نماینده مردم قزوین، فرماندار، بخشدار و دبیر تشکیلات خانه کارگر استان بخش ساختار اقدامات نوین شعبه شهر صنعتی البرز در راستای تسهیل در ارائه خدمات بیمه ای افتتاح شد.