کارخانجات شهرصنعتی البرز تهدیدی برای ساکنان الوند

سیده حمیده زرآبادی گفت: در خصوص حل مشکلات برخی از واحدهای صنعتی، لازم است که اتاق بازرگانی گزارشی تهیه نماید تا مشخص گردد طی سال‌های گذشته، واحدهای صنعتی به منظور حل مشکلات به چه میزان مبالغ به شرکت شهرک‌های صنعتی البرز واریز کرده‌اند و آیا به ماطلبات انها پاسخ داده شده است یا خیر. نهادها و دستگاه‌هایی که مدعی هستند مشکلاتی در این خصوص وجود دارد باید مستندات خودشان را به اتاق بازرگانی ارائه دهند و اتاق نیز ملزم است در حوزه مشکلات مالیاتی گزارشی جامع تهیه کند.

اتاق بازرگانی گزارشی جامعه تهیه کند

«سیده حمیده زرآبادی» گفت: در خصوص حل مشکلات برخی از واحدهای صنعتی، لازم است که اتاق بازرگانی گزارشی تهیه نماید تا مشخص گردد طی سال‌های گذشته، واحدهای صنعتی به منظور حل مشکلات به چه میزان مبالغ به شرکت شهرک‌های صنعتی البرز واریز کرده‌اند و آیا به ماطلبات انها پاسخ داده شده است یا خیر. نهادها و دستگاه‌هایی که مدعی هستند مشکلاتی در این خصوص وجود دارد باید مستندات خودشان را به اتاق بازرگانی ارائه دهند و اتاق نیز ملزم است در حوزه مشکلات مالیاتی گزارشی جامع تهیه کند.

محیط زیست فاقد بازوی قدرتمند اجرایی است

وی افزود: در خصوص اینکه آیا محیط زیست اقداماتی انجام داده است یا نه؛ یکسری مشکلات ساختاری وجود دارد و مهمترین آن این است که محیط زیست فاقد قدرت اجرایی است و تمام قدرت اجرایی در این سازمان، به اخطار تعطیلی خلاصه می‌شود. اگر قرار است اقدامات بیشتری را از محیط زیست شاهد باشیم، باید اختیارات و اعتبارات و شرح وظایف خاصی درنظر گرفته شود.

دخالت دولت در بخش خصوصی فسادآور است

زرآبادی تاکید کرد: متاسفانه یکی از موضوعاتی که در کل کشور به فساد منجر می‌شود، دخالت دولت در بخش‌های خصوصی است و معمولا چنین اقداماتی که با قصد سوء انجام می‌شود، ظاهری خیرخواهانه دارد. لازم است که در خصوص اساسنامه فعالیت بخش‌های خصوصی تجدید نظر صورت بگیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طبق پیشنهاد هیات مدیره شهر صنعتی البرز، باید انتخاب مدیر شهر صنعتی از طریق فراخوان عمومی صورت پذیرد و تمامی مراحل انتخاب و برنامه‌های ارائه شده توسط کاندیدا به افکار عمومی اطلاع داده شود