مشکلات رانندگان استان را با جدیت پیگیری می کنیم تا حل شود

سیده حمیده زرآبادی : نداشتن بیمه و تبعیض در دادن بار به رانندگان از مشکلات این صنف است که موجب اعتراض فعالان این عرصه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مشکلات رانندگان و حمل و نقل بار و مسافر استان قزوین با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی موسوی فرماندار قزوین، معاونان تامین اجتماعی و حمل و نقل جاده ای استان و اداره کار در سالن جلسات کانون انجمن های صنفی رانندگان قزوین برگزار شد.
در این نشست سیده حمیده زرآبادی اظهارداشت: نداشتن بیمه و تبعیض در دادن بار به رانندگان از مشکلات این صنف است که موجب اعتراض فعالان این عرصه شده است.
وی اضافه کرد: برای پاسخگویی به انتقادها و مشکلات رانندگان از سوی مسئولان اقداماتی آغاز شده است و امیدواریم با کمک خود رانندگان این مسائل را حل کنیم.
زرآبادی تصریح کرد: در استان قزوین هم برای حل مشکلات جلسات متعددی تشکیل شده که پیگیری بیمه، تامین لاستیک و جلوگیری از فعالیت شرکت های متخلف و برخورد با کسانی که حقوق رانندگان را تضییع می کردند انجام شده است.
وی یادآورشد: برای جلب رضایت فعالان عرصه حمل و نقل باید با هم افزایی و همکاری نهادهای ذیربط اقدام کنیم تا مشکلات این افرادحل شود.
زرآبادی در ادامه بر پیگیری حل مشکلات تعاونی حمل و نقل فراورده های سوختی استان از سوی شرکت پالایش و پخش و همکاری بیشتر سازمان صنعت برای پیگیری امور تشکل صنفی رانندگان و توزیع عادلانه بار تاکید کرد
منبع : مهر