جهاددانشگاهی می‌تواند بازوی علمی و پژوهشی استان باشد

جهاددانشگاهی می‌تواند با توجه به آمایش سرزمینی و ظرفیت‌های موجود در استان قزوین به‌عنوان بازوی علمی و پژوهشی در کنار بحث مدیریتی و توسعه استان قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند با توجه به آمایش سرزمینی و ظرفیت‌های موجود در استان قزوین به‌عنوان بازوی علمی و پژوهشی در کنار بحث مدیریتی و توسعه استان قرار بگیرد.
نماینده مردم قزوین: جهاددانشگاهی می‌تواند بازوی علمی و پژوهشی استان باشد
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قزوین، سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی در خصوص مسایل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد می‌تواند با نگاهی کارشناسانه و پژوهشی وارد شود.
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی می‌تواند با توجه به آمایش سرزمینی و ظرفیت‌های موجود در استان قزوین به‌عنوان بازوی علمی و پژوهشی در کنار بحث مدیریتی و توسعه استان قرار بگیرد.
زرآبادی افزود: در حقیقت جهاددانشگاهی به دلیل داشتن ظرفیت‌های خوبی که دارد می‌تواند پشتوانه علمی را در اقدامات و برنامه‌های خود پررنگ‌تر کند.
این مسوول بیان کرد: در گذشته برخی از پروژه‌های صورت گرفته در جهاددانشگاهی چندان متناسب با ظرفیت‌های موجود در استان نبود.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در پایان اظهار کرد: با توجه به پتانسیل صنعتی و کشاورزی در استان اگر برنامه‌های جهاددانشگاهی به این سمت‌وسو سوق پیدا کند به‌طور قطع شاهد موفقیت‌های خوبی خواهیم بود.