امیدواریم با حل مشکلات خبرنگاران و تامین نیازهای اولیه و کمک به معیشت آنها بتوانیم از ظرفیت رسانه برای آگاهی بخشی و حل مشکلات استان استفاده بهتری کنیم

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاری حرفه ای سخت، حساس و مهم است ولی درآمد مناسبی ندارد و معیشت و اقتصاد و بیمه از مهمترین مشکلاتی است که برای حل آن باید اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز خبرنگار سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین از تلاش خبرنگاران این رسانه تشکر کرد.

حمیده زرآبادی در این دیدار گفت: خبرگزاری مهر از رسانه هایی است که اصل بی طرفی را رعایت کرده و توانسته محبوبیت خوبی در میان اصحاب رسانه کسب کند.

وی بیان کرد: شما مخاطبان زیادی دارید و چون به رسالت خبری عمل می کنید اعتماد عمومی را جلب کرده اید و جامع نگری در همه خبرها و حضور بموقع شما موجب شده تا جایگاه خوبی داشته باشید.

زرآبادی تصریح کرد: خبرگزاری مهر هم امکانات بسیار محدودی دارد و هم نیروی کم اما به دلیل حرفه ای عمل کردن و داشتن عشق و علاقه مانند یک خبرگزاری با دهها نیرو فعال است و این روند شما نشان می دهد استفاده از نیروهای زبده و علاقمند می تواند کارایی و موفقیت بیشتری داشته باشد و حرکت شما مصداق یک کار جهادی، بهینه و کیفی است.

وی با اشاره به مشکلات عرصه خبر هم گفت: خبرنگاری حرفه ای سخت، حساس و مهم است ولی درآمد مناسبی ندارد و معیشت و اقتصاد و بیمه از مهمترین مشکلاتی است که برای حل آن باید اقدام کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما می توانید در انعکاس مشکلات صنعت و ارائه راهکار برای حل آنها و یا با تهیه گزارش های خبری وضعیت توزیع تسهیلات برای صنایع را بررسی کارشناسی کنید و مشاوری برای مسئولان در ادامه مسیر باشید.

زرآبادی گفت: امیدواریم با حل مشکلات خبرنگاران و تامین نیازهای اولیه و کمک به معیشت آنها بتوانیم از ظرفیت رسانه برای آگاهی بخشی و حل مشکلات استان استفاده بهتری کنیم