برای ارائه تسهیلات به واحد‌های تولیدی شاخصه‌های کارشناسی وجود ندارد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه تسهیلات به واحد‌های تولیدی شاخصه‌های کارشناسی وجود نداشته و شرایط برای واحد‌های فعال و غیرفعال یکسان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سیده حمیده زرآبادی در جریان بازدید از شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس اظهار داشت: بخشی از مشکلات باید توسط مدیران واحد‌های تولیدی برطرف شود که یکی از راهکارهای آن را می‌توان به ارتباط بین واحد‌های صنعتی و مراکز علمی اشاره کرد.

وی بیان کرد: دولت و مجلس در سیاست‌های راهبردی موضوع توجه به راهکارهای علمی را در دستور کار داشته و در این زمینه بسترهای لازم را فراهم کرده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سیاست‌های کلان عدم ثبات در قوانین خرید و فروش اعتباری را با مشکل و نوسان مواجه کرده که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

زرآبادی ادامه داد: عدم یکپارچگی مدیریت و عدم وجود شاخصه کارشناسی در ارائه تسهیلات از دیگر موضوعات مورد بررسی در واحدهای تولیدی بوده که باید مدنظر قرار گرفته و برطرف شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات باید براساس عملکرد واحدها ارائه شود، بیان کرد: در زمینه تسهیلات به واحد‌های تولیدی شاخصه‌های کارشناسی وجود نداشته و شرایط برای واحد‌های فعال و غیرفعال یکسان است در حالی که گردش مالی باید مدنظر باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط اقتصادی فعلی کشور با مشکلات جدی مواجه بوده در حالی که بازار فروش و صادرات باید توسعه یافته و از تمام ظرفیت‌ها استفاده بهینه شود.