تولی‌پرس به کل ایران تعلق دارد و باید با مدیریت سودجویانه در آن برخورد قضایی شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با انتقاد از وضعیت موجود شرکت تولی پرس گفت: نام تجاری تولی پرس ارزش تجاری بسیار بالایی دارد اما متاسفانه مدیریت حال حاضر به سمت دلالی مواد اولیه در حال حرکت است، تولی‌پرس به کل ایران تعلق دارد و باید با مدیریت سودجویانه در آن برخورد قضایی شود.

سیدحمیده زرآبادی ، در خصوص آخرین وضعیت شرکت تولی‌پرس ، اظهار داشت: مشکل شرکت تولی پرس مدیریتی است، در شهریور ماه سال جاری این شرکت به صورت موقت تعطیل شد که از آن بازدید میدانی داشتم، در جریان این بازدید شاهد بودیم که مواد اولیه زیادی در آن وجود داشت و مشکل خاصی نبود.
تولی پرس فعالیت خود را از ابتدای مهرماه آغاز کرد 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی شرکت تولی پرس در شهریورماه به واسطه مشکلات مدیریتی بود که به کارگران اعلام شد در شرکت حضور پیدا نکنند، گفت: تعطیلی شرکت را پیگیری و چندین جلسه در این زمینه برگذار شد همچنین مدیران استانی نیز اقدامات لازم را انجام دادند، سرانجام شرکت از ابتدای مهرماه فعالیت خود را شروع کرد.
بروزرسانی تجهیزات بهانه اولیه تعطیلی شرکت تولی پرس 
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ابتدا دلیل تعطیلی شرکت تولی پرس را بروزرسانی تجهیزات مطرح کردند اما اینگونه نبود، ادامه داد: در جلسات برگذار شده با مدیران شرکت تولی‌پرس صحبت‌های مطرح شده از سوی آنها منطقی نبود، در گذشته اعلام کرده بودند که مشکل مواد اولیه ندارند اما در ادامه کمبود مواد اولیه را بهانه کردند.
هفته گذشته از ورود کارگران به شرکت جلوگیری شد 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقرر شد مشکلات مطرح شده شرکت تولی‌پرس پیگیری و این شرکت فعالیت خود را از مهرماه سال جاری آغاز کند، عنوان کرد: هفته گذشته مجددا به دلیل کمبود مواد اولیه تولید شرکت متوقف و از ورود کارگران جلو گیری کردند.
اعلام کمبود مواد اولیه توسط تولی‌پرس غیرمنطقی است 
در استان قزوین 59 واحد تولید مواد شوینده وجود دارد که هیچکدام از آنها در تامین مواد اولیه مشکل ندارند 
زرآبادی با بیان اینکه در استان قزوین 59 واحد تولید مواد شوینده وجود دارد که هیچکدام از آنها در تامین مواد اولیه مشکل ندارند، تصریح کرد: ادعای کمبود مواد اولیه توسط شرکت تولی پرس به‌عنوان یکی از برندهای تجاری شناخته شده کشور غیر منطقی است.
مدیرعامل تولی‌پرس پاسخگو نیست 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیرعامل شرکت تولی‌پرس پاسخگو نیست، ادامه داد: تعطیلی مجدد شرکت تولی‌پرس بیشتر یک تخلف مدیریتی است تا مشکل و بحران اقتصادی، قوه‌قضاییه باید به این موضوع ورود کند و اگر مدیریت این مجموعه در صورت تخلف برخورد کند.
نام تجاری تولی پرس ارزش تجاری بسیار بالایی دارد 
زرآبادی با بیان اینکه در بازدید شهریورماه من از تولی پرس در این شرکت مواد اولیه وجود داشت و کمبود مواد اولیه بهانه است، گفت: واحد تولی‌پرس قدیمی و نام تجاری معتبر است به همین دلیل نباید در تامین مواد اولیه مشکلی داشته باشد، نام تجاری تولی پرس ارزش تجاری بسیار بالایی دارد اما متاسفانه مدیریت حال حاضر به سمت دلالی مواد اولیه در حال حرکت است، تولی‌پرس به کل ایران تعلق دارد و باید با مدیریت سودجویانه در آن برخورد قضایی شود.
370 نفر کارگر تولی پرس بیکار می‌شوند 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه در جلساتی که برگزار کردیم پاسخ‌های قانع کننده‌ای از سوی مدیرعامل شرکت مطرح نشد، خاطرنشان کرد: این شرکت در حال حاضر حدود 370 نفر است هرچند که در گذشته تعداد نیروی کار بیشتر بود.