مسؤولان با کشاندن اختلافات‌شان به رسانه‌ها، جامعه را متشنج می‌کنند

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان با کشاندن اختلافات در سطح رسانه‌ها، بی‌اعتمادی و ناامیدی مردم را نسبت به عملکرد خود بیشتر و فضای جامعه را متشنج می‌کنند.

سیده حمیده زرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کشاندن اختلافات مدیران و مسؤولان در سطح رسانه‌ها اخلاقی نیست و باید مسؤولان به شدت از انجام چنین کاری خودداری کنند.

وی بیان کرد: مطرح کردن اختلافات در رسانه‌ها بازخورد خوبی در جامعه ندارد و موجب ناامیدی مردم  می‌شود و مشکلات آن‌ها را بیشتر خواهد کرد.

زرآبادی اضافه کرد: همچنین آحاد جامعه با مشاهده اختلافات مدیران، اینگونه استنباط می‌کنند که آنها برای رفع مشکلات فقط حرف می‌زنند و با یکدیگر دعوا می‌کنند، تحقق این مهم بی‌اعتمادی مردم را نسبت به عملکرد مسؤولان بیشتر می‌کند که چینن وضعیتی مطلوب نیست.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی مدیران اختلافات را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند نشانگر عدم توانایی آنها در رفع مشکلات است و این از نظر شیوه‌ی مدیریتی درست نیست.

این مسؤول اظهار کرد: مطرح کردن اختلافات مدیران در رسانه‌ها نشان‌دهنده‌ی ضعف مدیریت نیز هست، زیرا آن‌ها نتوانستند با برگزاری جلسات، مشکلات را با یکدیگر برطرف کنند و اختلاف را به فضای مجازی کشاندند.

مدیران اصول مدیریت را زیر سوال نبرند

این مسؤول یادآور شد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های مدیریت کردن، رفع مشکلات با کم‌ترین هزینه و بیش‌ترین منفعت برای مردم است و اگر مدیران توانستند به این شاخصه عمل کنند، موفق‌تر هستند.

وی اظهار کرد: مدیرانی که با شیوه‌های درست و منطقی نمی‌توانند مشکلات را برطرف کنند و در فضای مجازی مطرح می‌کنند، اصول مدیریت را زیر سوال می‌برند و فضای جامعه را متشنج می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز با شرایط حاکم در کشور، همه‌ی مدیران باید با وحدت و اتحاد بیشتری در رفع مشکلات مردم گام بردارند تا رضایتمندی آنها حاصل شود.

نظارت بر عملکرد مدیران افزایش یابد

وی گفت: دستگاه‌های نظارتی باید بر عملکرد مدیران نظارت بیشتری داشته باشند و با دقت وظایف خود را انجام دهند تا شاهد تخلفات مسؤولان نباشیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اگر اقدامات غیرقانونی و خلاف منافع مردم در سطح جامعه صورت می‌گیرد، مسؤولان نظارتی باید جلوی انجام چنین کارهایی را بگیرند.

زرآبادی اظهار کرد: اگر دستگاه‌های نظارتی به نقش خود در نظارت پررنگ‌تر عمل کنند دیگر شاهد مطرح شدن تخلفات مدیران در سطح جامعه نخواهیم بود.