حذف اعتبارات آبیاری تحت فشار از بودجه را پیگیری می کنیم

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف اعتبار آبیاری تحت فشار از بودجه سال آینده با جدیت پیگیری خواهد شد تا این طرح دچار چالش نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در برنامه های دولت مهار تورم پیش بینی شده تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی اضافه کرد: در بخش نیازهای مردمی تامین ۲۵ قلم کالای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی و در بخش بنگاهها نیز اوراق تسویه پیش بینی شده است تا از رکود عبور کنیم.

زرآبادی بیان کرد: در شرایطی که هم رکود و هم تورم داریم بیش از ۶۵ هرار میلیارد تومان در این بخش در کشور پیش بینی شده تا فعالیتهای توسعه متوقف نشود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان و بیمه سلامت در بودجه در اولویت است و در کنار آن باید مدیران دستگاهها برای بهره گیری از اعتبارات ملی در اجرای طرح ها توجه و پیگیری لازم را داشته باشند.

زرآبادی گفت: باید هر دستگاهی که در زمینه بودجه سال آینده فعال عمل می کند مورد حمایت قرار گیرد و در هزینه کرد دهیاریها و شهرداری ها به دلیل نبود نظارت بر توزیع بودجه مشکلاتی داریم که باید نمایندگان قانع شوند.

وی اظهارداشت: مقرر شده تا با استانی شدن هدفمندی یارانه به هر میزان که دهک های پردرآمد حذف شدند در کارهای عمرانی هزینه شود اما روشهای حذف افراد باید منطقی باشد تا مشکلی ایجاد نشود.

زرآبادی یادآورشد: اگر هدف مندی یارانه ها در مسیر درست اجرا شود می تواند نتایج خوبی در توسعه استان داشته باشد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در خصوص حذف بودجه آبیاری تحت فشار و کمک به اجرای طرح توسعه آبزیان هم قول همکاری و پیگیری داد.