پیام تبریک و تسلیت سیده حمیده زرآبادی به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید محمدرضایی

خاطره دلیری و دلاوری و از خودگذشتگی و جان‌فشانی شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و اینک شهیدان والامقام مدافع حرم تا همیشه روزگار همچون ستاره‌های درخشان و پرفروغ در آسمان خاطر این سرزمین و در یاد فرزندان ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

‌‌‌‌‎بسم رب الشهدا و الصالحین

‌‌‌‌‎شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصول‌شان عند ربهم یرزقون‌اند.
‌‌‌‌‎امام خمینی (ره)

‌‌‌‌‎
خاطره دلیری و دلاوری و از خودگذشتگی و جان‌فشانی شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و اینک شهیدان والامقام مدافع حرم تا همیشه روزگار همچون ستاره‌های درخشان و پرفروغ در آسمان خاطر این سرزمین و در یاد فرزندان ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند. در فرهنگ اسلامی شهادت و انتظار دو ارزش مقدس و الهی است و خوشا به‌حال خانواده معزز شهیدان جاویدالاثر که فرزندانشان در راه دفاع از ایران و اسلام جان خود را فدا نمودند و بازماندگان ایشان با صبوری ستایش‌برانگیزی رضایت‌مندانه چشم‌انتظار پیکر پاک آن‌ها ماندند.

اینان مؤمنان راستین خدای متعالند که در راه رضای حضرت حق از ارزشمندترین داشته‌های خود درمی‌گذرند. تاریخ این مرزوبوم همواره خود را وامدار استقامت و صبوری و ایثار و دلیری شهیدان گران‌قدر و خانواده‌های ایشان می‌داند.
‌‌‌‌‎
این‌جانب، با احترام و تواضع و تحسین، عروج ملکوتی شهید حمید محمدرضایی را به خانواده ایشان و ملت شهیدپرور استان قزوین تبریک و تسلیت عرض ‌نموده و به پدر، مادر، همسر و فرزندان آن جان تابناک به پاس قریب به چهار سال انتظار و صبوری آفرین می‌گویم.
‌‌‌‌‎راهش پر رهرو و یادش گرامی...

‌‌‎سيده حميده زرآبادى
‌‌‎نماينده مردم شريف قزوين، البرز و آبيك در مجلس شوراى اسلامى