توجه به مشکلات واحدهای تولیدی در اولویت امور قرار گیرد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه و رسیدگی به مشکلات واحدها تولیدی بویژه صنعت دام و طیور در اولویت برنامه مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی در مراسم روز جهانی دامپزشکی با بیان این مطلب افزود: تأمین نهاده‌های دامی یکی از مهمترین درخواست‌های واحدهای تولیدی است که باید با جدیت بیشتر دنبال شود.

وی افزود: اهمیت و جایگاه واکسیناسیون در تأمین سلامت دامی و تحقق امنیت زیستی و امنیت غذایی و ایجاد سلامت جوامع انسانی امری بدیهی است.

زرآبادی تصریح کرد: استان قزوین جایگاه مناسبی در تولید محصولات دامی دارد و علاوه بر تأمین نیاز داخلی استان، نیاز مربوط به استان‌های دیگر را هم تأمین می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات و برنامه‌های خوبی در استان برای مقابله و کنترل بیماری آنفلوآنزای پرندگان انجام شده که باید ادامه یابد.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت واکسیناسیون در صنعت طیور اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی نقش مؤثری در اجرای طرح واکسیناسیون دارند و همانطور که به واکسیناسیون توجه خاص داریم باید لایه‌ها و زنجیره‌های دیگر را نیز مد نظر قرار دهیم.

زرآبادی اضافه کرد: این لایه‌ها و زنجیره‌های تولید درخواست‌ها و خواسته‌هایی دارند که باید به آنها توجه شود چون آنها سهم بزرگی در موفقیت طرح واکسیناسیون طیور دارند.